Nasıl biri ile tamamen konuşmayı keserim?

Ben okulda tanıştığım yakın bir arkadaşımın adı Cemre ve sonradan arkadaş olduğum Yaren adında bir kız var üçümüz arkadaşız ama Yaren kendinin dışlanmış hissettiğini söyledi ve bu duruma bağlı olarak daha dikkatli davranmaya çalıştım. Sonra ise durduk yer Yaren Cemreyi çok sevdiğini ve beni daha az sevdiğini söylemeye başladı ve bende bu nedenle ona ayrımcılık yaptığını söyledim oda bunu kabul etti ve karma olduğunu söyledi ve ben bu duruma çok kırıldım. Onunla konuşmak istemedim ama Cemre araya girip yeniden barıştırdı. Bende yaşadığımız anıların zamanın boşa gitmesini istemediğimden tamam dedim. Tekrar tekrar aynı kinularda kavga etmeye devam ettik ama ikimizde Cemre arada kaldığı için hep barıştık. Bugün yine tartıştık sürekli Cemreyi yanına çektiği için cemrenin okulun sonuna kadar yanında oturmasını söyledim. Yine tartıştık ve bana "seni çekemiyorum"dedi onla konuşmak istemediğimi söyledim ve yine Cemre benden yine alttan almamı sinirle söylediğini dedi bende tekrar konuşuyorum ve çok pişmanım ne yapmam lazım

Nasıl biri ile tamamen konuşmayı keserim?
Cevapla