Kapalıyım ama açılmak istiyorum. Sizce neden bu his olabilir?

15 senedir kapaliyim ama kendimi kotu hissediyorum kapali. acilmak istiyorum ama cevre ne der diye düşünüyorum makyajli geziyorum ve dar giyiyorum sizce ne yapabilirim?
Kapalıyım ama açılmak istiyorum. Sizce neden bu his olabilir?
Cevapla