Bir hevesle kapandım açılmak istiyorum, açılmalı mıyım? Detaya gelin?

Yaklaşık 3 aydır kapalıyım hevesim vardı ama çokta tereddütlerim vardı daha bu tereddütleri gidermeden bir baktım kapanmışım. Keşke biraz daha düşünseydim, acele ettim diye düşünüyorum. Şimdi kapanmak zor geliyor tatile gitmiştim. Kapandıktan 1 ay sonra tatile gittim 1 ay açık kaldım ama pantolon tişört tarzıydı sonra geldim yine kapandım yaklaşık 3 aydır kapalıyım ve açılmak istiyorum aklımı karıştıran sorular da var örneğin "Neden kadınlar kendini illa erkeklerden korumak zorunda da erkeklerin zorunluluğu yok? Erkeklerin de belli bölgeleri kapanıyor diyeceksiniz ama kadınlar kadar değil. Kadın erkeğe farz olunan şekilde giyinirse bile ona günah oluyor. Erkeklere sadece göz kapaklarına hakim olması gerektiği söyleniyor ama kadın da hem harama bakmayacak hem de kapalı giyinmek zorunda. Kadın neden tesettür olarak gözlerini kullanıp özgür olamıyor? Bir saç telinden bile tahrik olana ne demeli? "

Ben açıkken de çok açık değildim salaş giyinmeyi seviyorum zaten. Saçımı bazen aynanın karşısında açıyorum bakıyorum sonra o şalı takacak olmam beni üzüyor ağlamak istiyorum resmen. Ailem ne tepki verir çevremdekiler ne tepki verir en çok bundan korkuyorum bana ne gözle bakarlar hakkımda ne düşünürler diye sizce ne yapmalıyım?
Açılmalısın
Açılmamalısın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çok şükür ibadetlerim var namazım orucum var ancak kapanmak zor geliyor
Bir hevesle kapandım açılmak istiyorum, açılmalı mıyım? Detaya gelin?
Cevapla