AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
hayat zor gerçekten bir tek sen yaşamıyorsun güçlü ol
Evet gerek yok ama
Nedir canını sıkan konus halledelim hiç bir şey canından önemli değil gel
Hallolmaz
Ya sen Bi anlat derdini demeden derman bulamazsın ve akıl akıldan üstündür
Kankam şimdi şöyle anlatiyim annem bizi hep sıkarak buyuttu yok onu giyme bunu yapma sonra hiç arkadaşimda yoktu izin vermezdi bi kez sevgilim olmuştu ben bi kagida 100 kes ismini yazmişim cocugun tam ergenlik donemleri deli gibi seviyorum gidip babama vermiş canim babam hiçbir şey yapmayacam dedi sonra bi kufur etmiş siiikerimli bisi onu yanliş anlamişlar bende ne bileyim herkesin agzi bozuk diye normal gelmişti hslbuki zaten normaldide babamı kışkirtti ulan varya hayatinda gorecegin en yumusak adama ustumde iki tane sopa kirdirtti sabaha kadar dovdurdu beni daha sonra babam birkac kez daha yakaladida bir şey demedi onun dolduruşuydu belli kardeşimi elektrik sopasiyla dövdü bak yatagini toplamadi diye her neyse bir gun babam öldü ve artik bana soz gecirememeye başladi babamda hayatimda en sevdigim insandir benfe saygimi kaybettim ona ne yazikki isteyerek yaptigim bir şey değildi kendimi duzeltmeyi bir çok kez denedim bu yaşa kadar intiharida duşunmedim 21 yaşindayim bak ama işte babamdan sonra iyice psikolojim bozuldu çok dengesizlik yaptim annneannemdende sogudum çunku ben kiyaslanmaya gelemem çok zoruma gidiyor deger gormek istemiştim sadece. Hayatta iki ev var asla iş yapmadigim bi annemin bi anneannemin evi çunku icimden gelmez.
Daha sonra deprem filan oldu evimiz yikildi işte annneanneme sığındık onlarin evine bir şey olmadi 4.17 de deprem oldu ya saat 5 te anneannem bize diyorki evimi dagitmayin ulan biz şoktayiz. Sonra annem bakti anneannemede saygimizi bozuyoruz başka şehre tasindik dayilarinin bulundugu. Neyse işte burada bi adamla tanişti evli adam boşanacam karimdan evlenelim falan diye goruşmuşler. Ulan babam öleli 1 bucuk sene oldu ne ara unuttun. Ustelik tam bir ahlaksizlik. Neyse bende artik babamin mirasinin peşine düştüm evden gitmek istiyorum her şeye el koydu. Sonra dayisina soylemekle tehtid ediyor adamin cinayete kadar dosyasi var zaten eşine demiş cocuklari onu uzuyorsa dovecem diye. Her neyse bugun yine tartiştik niye disari yansitiyorsun diye. Ben dedimki ya ben ölecem ya da onlar dedim bana resmen dediki kimsenin elini kana bulana kendin öl. Dedimki sen resmen bsna intihar et dedin. Bana diyorki ben oyle bir şey demedim gunahima girme. Velhasil kelam ben gerilmeden bir hayat yaşamak istiyodum bugune kadar intihar duşunmedim ama artik umrumda değil.
Çok uzun kanka
Kendi yolunu çizeceksin ne yapabiliyorsan onu yapacaksın sen kendi yolunu yapacaksın. Anneni istemiyorsan ona göre yaşayacaksın yoksa tüm bu sorunlar herkesin hayatında oluyor ama intihar çözüm mü sence değil intihar etme zor olan savaşmak biliyorum zor bir. durumdasin ama ne yapabiliriz daima güçlü kalmalıyız daha neler yaşayacağız ne olaylar göreceğiz dur hele bunlar imtihan isyan etme aglama
Param yok ne yapmami bekliyorsunki vermiyor hakkimi
Hakkını nasil alabilirsin bunu düşün buna kafa yor buna mücadele et ya da o evi terk et veya o evde yasamayi öğren başka ne seçenek var
Yaşamak zorunlu bir seçenek değil
Zaten oda dedi git kendini öldür cinayete teşebbusten alsinlwr onuda ne guzel
Hiç bir şey olmaz olan giden hayatına olur mirasa olur annenin istediğini yaparsın verme istedigini
Sjtrsin ne halt yiyosa yesin
Seni sen dibe çekersin ya da dipten çıkarırsın yapma. bunu
Ben yeterince direttim oyle başarisiz bi insanda degilim ha okul hayatim boyunca hep derece yaptim bolum birincisi olarak girdim 21 yaşinda mimarim ama onemsiz tamam mi
O zaman bunları başarmış dolu bir insan kafasına gir böyle yaparak. kendini bitirirsin intihar edince sorun cozulmeyecek bir son değil cehenneme başlangıç ve bu dünyada bunu isteyenlere istediğini vermiş olursun tarafını seç inan kimsenin umurunda değil ölmen
Ben burdajilerden kurtulmak istiyom zaten cehenneme gitmişim umrum dışı
İtikat...
Lütfen, rica ediyorum intihardan önce adresi alt kısma yaz helvanı yiyelim. Tatlıyı çok severim cevizli olsun ya bir zahmet. Kaç gibi hazır olur helva? Ona göre yemek yiyeceğim.
Sana çay koy seni sevmedim
Muhtemelen vasiyette yazarim şuna bir helva bile çok diye
Şuna diyeceksin ben de şuna olacağım zaten bu beyinle bence de yaşamamlısın daha fazla ((':
Sana fikrini soran olmadi einstein
Sen fikir sormadın zaten ilgi isteyen bir veletsin (': tabii ilgi göstermemek seni üzdü
Diger yorumlari oku ilgi istemedigimi anlarsin
Bunada cevao vermeni bekliyorum
İntiharı düşünüyorsan et gitsin (: bence değmez sen bilirsin
İntihar ederim etmem değil mesele dalga geçiyorsun ama karşindakinin durumu ciddi hiç bulasmaman daha hayrina olur en azindan kotuluk yapmamiş olursun
Ben kötülük yaptığımı düşünmüyorum. Hayat bu mücadele gerekli aksi takdirde intihar edeceksen de et. Çünkü kimse arkandan ağlayan olmayacak yani duyara da ilgiye de gerek yok. Başarılı biri olunca bir dalda ilgiyi de elde edersin saygıyı da.
Kanka konu ilgi saygi değil tamam mi konu annem igrenç bir insan oldugu için bu hayat yaşanmiyor kotuluk yapiyorsun gayette hani madem karşidajinin intihar efip etmemesi umrunda degil karişma dokunmadan geç tamam mi aksi halde sende sorumlu tutabilirsin soruşturma yersem
Edeceksen et güle güle etmeyeceksen de gözümü rahatsız etme bu boş yazılarla
Benim sorumda olan sensin boş yapma
Hem maydonoz oluyorsun hem dırdır yapiyorsun bi git sorumdan ve
dur bi dk derdin ne anlat hocam
Kankam şimdi şöyle anlatiyim annem bizi hep sıkarak buyuttu yok onu giyme bunu yapma sonra hiç arkadaşimda yoktu izin vermezdi bi kez sevgilim olmuştu ben bi kagida 100 kes ismini yazmişim cocugun tam ergenlik donemleri deli gibi seviyorum gidip babama vermiş canim babam hiçbir şey yapmayacam dedi sonra bi kufur etmiş siiikerimli bisi onu yanliş anlamişlar bende ne bileyim herkesin agzi bozuk diye normal gelmişti hslbuki zaten normaldide babamı kışkirtti ulan varya hayatinda gorecegin en yumusak adama ustumde iki tane sopa kirdirtti sabaha kadar dovdurdu beni daha sonra babam birkac kez daha yakaladida bir şey demedi onun dolduruşuydu belli kardeşimi elektrik sopasiyla dövdü bak yatagini toplamadi diye her neyse bir gun babam öldü ve artik bana soz gecirememeye başladi babamda hayatimda en sevdigim insandir benfe saygimi kaybettim ona ne yazikki isteyerek yaptigim bir şey değildi kendimi duzeltmeyi bir çok kez denedim bu yaşa kadar intiharida duşunmedim 21 yaşindayim bak ama işte babamdan sonra iyice psikolojim bozuldu çok dengesizlik yaptim annneannemdende sogudum çunku ben kiyaslanmaya gelemem çok zoruma gidiyor deger gormek istemiştim sadece. Hayatta iki ev var asla iş yapmadigim bi annemin bi anneannemin evi çunku icimden gelmez.
Daha sonra deprem filan oldu evimiz yikildi işte annneanneme sığındık onlarin evine bir şey olmadi 4.17 de deprem oldu ya saat 5 te anneannem bize diyorki evimi dagitmayin ulan biz şoktayiz. Sonra annem bakti anneannemede saygimizi bozuyoruz başka şehre tasindik dayilarinin bulundugu. Neyse işte burada bi adamla tanişti evli adam boşanacam karimdan evlenelim falan diye goruşmuşler. Ulan babam öleli 1 bucuk sene oldu ne ara unuttun. Ustelik tam bir ahlaksizlik. Neyse bende artik babamin mirasinin peşine düştüm evden gitmek istiyorum her şeye el koydu. Sonra dayisina soylemekle tehtid ediyor adamin cinayete kadar dosyasi var zaten eşine demiş cocuklari onu uzuyorsa dovecem diye. Her neyse bugun yine tartiştik niye disari yansitiyorsun diye. Ben dedimki ya ben ölecem ya da onlar dedim bana resmen dediki kimsenin elini kana bulana kendin öl. Dedimki sen resmen bsna intihar et dedin. Bana diyorki ben oyle bir şey demedim gunahima girme. Velhasil kelam ben gerilmeden bir hayat yaşamak istiyodum bugune kadar intihar duşunmedim ama artik umrumda değil.
Çözüm değil anlat rahatlarsın.
Ne derdin var?
Kanka diğerlerine ywzdim
Okumak istersen eger
Okudum, yaşadıkların gerçekten çok ağır şeyler. Ben de çok ağır şeyler yaşadım ama her şeye rağmen hayata tutundum. Sen de tutunmalısın. Annen konusunda şanssız olabilirsin ama ilerde çocukların anne konusunda çok şanslı olacak, bunu unutma olur mu? Sen mükemmel bir anne olacaksın 🌸 Harika bir hayatın olacak.. Baban için ise yapılabilecek tek şey mekanının cennet olmasını dilemek, dua okumak.. Baban için de dua okuyacağım. Karşına seni çok sevecek bir adam çıksın ve ilerde harika çocukların olsun diye de. Sen zorluğu, sıkıntıyı görmüşsün. Eminim ki harika bir es, harika bir anne olacaksın.
İnanir misin ben evlenmeyecem çocukta yapmayacam onlar yuzunden zaten sevdigimde yok bu durumda tek yapabilecegim babama dua etmek oluyor
Bence evlenirsin. Fikrin değişir 🌹
Kanka biri olsa duşunmeden kaçarim burdanda yok ysni boşluk bu yuzden intihar cazio geliyor ya annemde sevmiyor zaten beni
Kendin için yaşa 💞 saçmalama.
Saçmalama. Üzüldüm. Derdin nedir