Dördüncü evliliğimi yapıyorum. Helal olsun yok mu bana?

İlk üçü çöptü attım. Ama şimdiki adam. Bir tebriğinizi alırım. Aşkı buldum sonunda.

Dördüncü evliliğimi yapıyorum. Helal olsun yok mu bana?
Cevapla