Evde ayrımcılığa uğrayan çocuk musunuz?

Ben 8 kardeşin 7. siyim.. Anneme her seferinde erkek çocuklarını hep kayiriyorsun dediğimde.. saçmalama anneler evlat ayırımı yapar mı diye kızardı.. ama evde herkesin işine ben koşturuyordum ilk yardım kiti gibiydim yani.. herkes beni kullanıyor, yengem hasta olsa mesela anne ve babam bana sormadan benim adıma söz verip yengene git yardım et derlerdi, hepsinin tek tek çocuklarını bile büyüttüm ablalarım da dahil.. sohbeti açılsa herkes beni ne kadar sevdiğini söyler bende seversiniz tabi bulmuşunuz ben gibisini ben olsam bende severim der gülerim. hayatim boyunca hep başkaları için yaşadım sanki benim bir hayatım yokmuş gibi davranıldı. Kendim için bir şey yapsam çıkıp gezsem mesela akşam mutlaka o gezmemin hesabını verirdim. Yani hayatım boyunca hesap veren herşeyi gizli yapmak zorunda kalan ve başkaları için yaşayan biri oldum, şimdi ise kafam rahat ama bu sefer de geçmişim kâbus gibi üstüme çöküyor, içimdeki boşluk her seferinde yüzüme tokat gibi iniyor...
Evde ayrımcılığa uğrayan çocuk musunuz?
Cevapla