Boşanma aşamasına geldiler neyapabiliriz?

ablam eşiyle kayınvalidesi yüzünden tartıştı. onun dışında hiç bir sorunları yok ama ablam kaynanası istemiyor. istememe sebebi de şu. ablamın iki tane küçük çocuğu var biri bebek. kaynanası geldiğinde hiç yardım etmiyor hizmet bekliyor oğlu geleceği zaman hareketleniyor. her hafta sonu ablama geliyor kalıyor. kalmadığı zamanlar eniştemi çağırıyor. ne çocuklarına vakit ayrıyor nede eşine vakit ayırıyor. gezmeye gidecekleri zaman kaynanası mutlaka bişey çıkartıyor. kısacık mesafeyi gitmek için bile oğlunu çağırıp götürtüyor. ablamda buna çok kızıyor. oğluna demiyor ama ablama bir kaç kez oturdukları evi ben size hibe ettim gibi laf çarpıtmış. eniştemle konuştum annem benim önceliğim dedi. çocuklarını bile saymadı. boşanma durumuna geldiler. babam zaten karısını çocuklarını arka plana attığı için çok kızdı gözüme gözükmesin dedi. ne yapabiliriz. ben eniştemle konuştum. kaynanasını neden istemediğini hiç düşündün mü dedim. ama annesini koruyor ablamı suçlu buluyor. tabi daha ayrınıtlı şeyler de var. ne yapabiliriz elimizden ne gelir başına gelmiş olan var mı

Boşanma aşamasına geldiler neyapabiliriz?
Cevapla