7 aylık evli kardeşimin karısı evden annemle tartışıp gitti ve şimdide boşanmak istiyor ve düğünde takılan altınları vede 150-200 arası tazminat istiyor kardeşim yurtdışında ve karısı 1 aylık hamile, şimdi boşanmakta kararlı ve kardeşimin hiç bir suçu yok. sorum şu karısı tehtid edip küfürker savuruyor ve sadece bocanmak istiyo Allah kimsenin yolunu soysuza düşürmesin biz ne yapacağız zaten kardeşim yetim kendi borç harç düğün yapti,
Yazık günah bide bebek var ortada ama bu yolun sonu iyi değil kızın aklı fikri para
Tazminat öder mi
Ödemez mi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Acaba ne yaptınız o kadına, acaba soysuz kim? Kardeşinin hiç suçu yoksa bu gelin deli mi? Siz niye böylesiniz ya? Görümceler normalde ne kadar iyi insan olursa olsun maalesef ailesiyle gelin arasında kaldığında ve haksız olsa da gelini kötülüyor aynı şey eltime yapıldı. Normalde çok iyi bir kadın ve annesinin huylarını biliyor bize de söylüyor ama eltimle annesi kavga ettiler ona saldırdı görümcem yani bilmiyorum o yüzden sen mi yoksa o mu suçlu bilemiyorum görümceleri sevemiyorum bir kere haklının yanında olun ne olur deyin Bi kere empati yapın kayınvalidem bana aynısını yapsa ben ne yapardım deyin. Annemin yaptığı doğru mu deyin. ilahi adalet var
Ben de senin gibiydim hep ne olursa olsun kadına kendi cinsine hak verirdim savunurdum taaaaaaaaki bana canı yanan biri dilerim sende tad yasa da gör dediği gibi ama ben sana beddua etmiycem,😏ama inan bana şimdiki gelinler çok terbiyesiz oluyorlar herkes için geçerli değil saygı saygı saygı diyorum sadece
Biz kötü bi aile değiliz üstelik vizesini bekliyordu biran önce kocasının yanına gitmesi için cabalandi, şu toplum kafasından çıkın lütfen inan bana kötü insanlarda terbiyesiz gelinlerde var. biz yaşayarak gördük umarım sen gelininden yaşama. halada hamile aldık kızımız gibi gördük aldatma hırsızlık herşeyi yaptı yine kabul ettik görmezden geldik küfür ediyor duymazdan geliyoruz düzelir Allah onu ıslah eder diyoruz buda bi imtihan olsun yuva bozulmasın diyoz
Şimdi sana soruyorum yargılamadan önce bi düşün
sence senin başına gelseydi sen ne yapardin
Evet çok kötü gelinler de var hatta kuzenim kayınpederine tokat attı ama biz sabırlıyız. Görümcemizle eltimizin olayını görümceme sorsa birisi aynı sizin gibi Allah ıslah etsin diye başlar konuşmaya asla empati yapmaz o yüzden diyorum ki acaba bu hanımefendi de onun gibi mi ama ön yargılı olmak istemiyorum yani o yüzden kusura bakmayın beddua da almak istemem hakkınızı helal edin. Eğer dediğiniz gibiyse olaylar takıları maalesef alıyorlar mahkeme hep kadından yana oluyor. Gözümle gördüm eşimin arkadaşı bir kızla evlendi kızla ben de arkadaşlık ettim o dönemde aynı mahallede oturdum ve çok tuhaftı birliktelik yaşamadıklarını falan söyledi 6 ay sürdü evlilikleri ve adam 6 ayın 5 ayı koltukta yattı ve koltuk iz yaptı. O izi sorunca söyledi bana zatenn. Ve boşanma davası açıldı ve avukat tuttu
Avukat zora koşmayın uzlaşın yoksa uzyaxak ama yine biz kazanacağız diye kandırdı onları. Halbuki şahit tutarak birlikte olmadıklarını ispatlasaydı adam, gelin altınların hepsini alamazdı. Size de tavsiyem iyi bir avukat tutun.
Ya herşeyi alsa ne fark ederki bu dünya geçici. bizim yandigimiz karnında bebeği var ben anne olunca düzelir inşallah sabır kardeşim diyorum ama o hala kardeşime küfür ediyor seni hiç sevmedim para için evlendim diyo. rabbim yardımcısi olsun. dun bebeği Aldircam yazmış bugünse seni maaf edeceğim bebeği aldırmam bu bebeği kullanacağım demiş ne biliyim hormanlar mi deyim ne deyim ben. annesinde äramis ee biraz para gönder kızım seni geri sever diyo 😅 ağlanacak halimize gulen mi aglan mi. babası hapiste, abisi hapiste biz kiminle konuşup bi yol alacagiz
Ben annemi hakliyken bile haklı bulmadığımi söyledim çünkü bende ele gelinim. o gariba yaptığım benim başıma ayağıma dolanmaz mi? Ama inan çekilecek dert değil saygısız
Alalh yardımcınız olsun mesajlarını saklayın mahkemede hepsi lehinize delil olacaktır. Çok da ahlaksızmış
Annenle tartışma sebebi ne önce onu anlat bence.
Annesi gile gitcem diye gitti meğerse annesigile gitmemiş nereye gittiğini bilmiyoz annemde niye yalan söylüyon diye kızınca ben esir değilim köle değilim demiş tartismislar
İnan bana Allah kimsenin yolunu soysuza düşürmesin çok zor başına buyruk biriyle evlenmek ama yinedende ortada bi can var günah
Yalan söylemesi tabiki hoş bir şey değil ama burada sizin tutumunuz da önemli. Kadının gittiği her yere karışıyorsanız sizde de hata var. Kaç yaşında insan namussuzluk yapmaya gitmiyorsa istediği yere gider. Siz buna karışamazsınız
Kime göre neye göre başına buyruk? Yetişkin insan istediği yere gider yani sorun buysa eğer bu sizin sorununuz olur
Yetişkin aklı başında bi insan başka bir adamla aynı arabada gezemez ya da bekar biriyle geziyorsa bi zahmet eşine hayatım ben bununla gidiyorum diye haberdar eder bak kardeşim o güveni zaten verse bunlar olmaz seninde bi yaran var galiba ama inan biz öyle geri kafalı aile değiliz ama evlendiysen biraz daha o laylaylom hayatına dikkat etmelisin
Kardeşim onun aldatmasini bile affetti karnında çocuğumuz var diye bak saldirmadan dikkatli yaz lütfen
Benim bu konuda bir yaram yok ben istediğim yere istediğim zaman gidiyorum. Ailem beni kısıtlamaz. Ben başta da özellikle belirttim zaten namussuzluk yapmaya gitmiyorsa diye. Aldatma durumları falan varsa zaten siz haklısınız bu durumda. Ayrıca ne münasebet ben kimseye saldırmıyorum. Varsayıma göre yorum yaptım sadece
Büyük konuşmamak lazım tabi ama sırf çocuk var diye aldatan biriyle evliliğe devam etmeyi doğru bulmuyorum. Bu şekilde ne çiftler mutlu olabilir ne de çocuk mutlu olabilir. Ebeveyni mutsuzken çocuk nasıl mutlu olsun? Bazen ayrılmak çocuk için bile daha iyidir
Kusura bakmayın artık ne yapacağımızı bilmiyoruz okadar sor bi durumdayız ki biz üzülup yas tutarken o tik tok ta eğlenceli videolar atiyo ve sizi maaf edeceğim diyo. Ya bi yavruları olacak kardeşim baba olmasına sevinemedik. Oysaki baskı yapmadık sadece haber et neredeysen git dedi kardeşim. bi insan nafaka için boşanmak istermi ya da sırf nafaka için yavrusunu kullanır mı ya mutlu olmak varken neden böyle oldu anlamıyorum bende gezer tozarim bekar arkadaş çevrem var ama eşime güven duygusu verdim ve hiç bir zaman aldatmadim
Kimse kimseyi anlamaz yaşayan bilir bende evliyim Allahtan korkmadan ona neden eziyet edelim ki odaa bi ana kuzusu. ama rabbim çıkarsın o kardeşime çok çektirdi para gonderdimi iyi oluyor para bitince küsüp gidiyo Allah büyüktür. Bakalım ne olacak ve ben buraya yazmak iyi fikir değilmiş onu anladım 😊
Aldattigini ispat ederseniz nafaka alamaz diye biliyorum. Bi araştırın isterseniz
Bu konuda bilgi sahibi olarak şunu söyleyebilirim. Kardeşin ne yapmak istiyor
Çocuğu için bosanlak istemedi ama karşı terbiyesizlesti küfür felan yazınca artık boşanmak istiyor
Üstelik onu biran önce yanına götürmek için her kağıdını hazırlamıştı ve her konuda onun arkasindaydi fakat karısı paraya çok düşkun nafaka için avukat ile konuşmuş çok para alırız diyince maalesef gözü döndü