Ne yapmam lazım, siz ne yapardınız?

Evde sürekli çocuklar (kardeşlerim) evi dagitiyolar sanki bilerek yapıyorlar yani , 15 yaşında insan ne dersleri iyi ne işe gidiyor akşama kadar uyuyor ve eve de yardımcı olmuyor üstüne dağıtıyorlar. Akşam yemeği hazırladım ben hariç 5 kişi var , yediler yemeklerini bbrnde uyuyup dinleneyim dedim o sırada, tabakları temizlememisler , mutfak savaş alanı gibi. Şimdi ben kalkıp temizlemelimiyim yani onlar yüzünden derslerimi bile yapamıyorumexun olucam birde.
Ne yapmam lazım, siz ne yapardınız?
Cevapla