Ailemle çok sorun yaşıyorum detaya bakar mısınız?

ailemle yaşıyorum mecburen çünkü ms hastasıyım başka şehire atanmak istemedim, kendi paramı kazanıyorum şükür sağlıkçıyım 23 yaşındayım bana hiç destek olmuyorlar psikolojik olarak, zaten beni çökerten de onlar birsürü stres sebebim var hayatımda onlar yüzünden çok ayrıntı vermicem ama hastalığımda bir kere bile nasıl oldugumu sormadılar şükür iyiyim ama tek sebebi onlar diye düşünüyorum ama onlardan da kopamıyorum ayrı eve çıksam çok pahalı her şey şimdi aile evindeyken bile param yetmiyor ayrı eve çıksam hiç yetmez, evlenip kurtulayım bunlardan desem bu da çözüm değil işleri yokuşa sürme bunu anlaycak olgunluga da eriştim çaresiz kaldım hem de o kadar çaresizim ki hastalığımın kesin tedavisi bile yok yarınım belli değil, insanın doğduğu ev kaderiymiş gerçekten bana bunu öğrettiler üzüntü stres hayatımda olmaması gerek ama bana sürekli kızıyorlar en basitinden ev işi yapmadığım için sofraya tuz koymadıgım için bu gibi basit sebeplerle cidden komik, hayatımda güvenebileceğim evlilik düşünebileceğim biri de yok ki desem evlenip bunlardan kurtulayım ama yok öyle hiçbir şeyin çare olmayacağını da biliyorum sadece içimi dökmek istedim teşekkürler

Ailemle çok sorun yaşıyorum detaya bakar mısınız?
Cevapla