İlk üniversitemi bırakıp ikincisini okudum, akrabamız böyle bir şey yazmış. Ne cevap vermeli?

Arkadaslar durumu kisaca aciklayayim. Ben 1. kazandigim universiteyi birakip universite sinavina tekrar girdim ve Şu an 2. universitemden dereceyle mezun oldum. Akraba adi altindaki bir insan anneme boyle mesaj atmis. Babam olmasa cok kotu seyler yazacaktim sizce ne yazilabilirdi? ( bunu yazanin oglu benden bir yas buyuk olmasina ragmen diplomayi ben daha once aldim )
İlk üniversitemi bırakıp ikincisini okudum, akrabamız böyle bir şey yazmış. Ne cevap vermeli?
Güncellemeler
+1 yıl
Oğlu sanayide kaportacilik yapiyor şu an. Hiçbir mesleği küçümsemem ama bu gereksiz laf sokma çabası ne?
İlk üniversitemi bırakıp ikincisini okudum, akrabamız böyle bir şey yazmış. Ne cevap vermeli?
Cevapla