2 yıllık universite kazandım ve babam aşşağıladı sizce haklı mı?

Daha önce 4 yıllık kazandım bu ikinci universitem istediğim bölüm iki yillikti şimdide iki yıllık yazdım tuttu evime yakın olsun diye 15 dakika uzaklıktaki yeri yazdım hem gittiğim bölüm iki yıllık diye assagiladi hemde okulu assagiladi konumunu filan bende zaten hali hazırda 4 yıllık zaten kazandım ne var iki yıllık okusam dedim ve her 4 yıllık bölüm çok iyi mi sanıyorsun dedim önemli olan iş olanakları dedim bazı iki yıllık bölümler 4 yıllıktan daha iyi diyorum ama anlamıyor o sanıyor ki bütün 4 yıllık bölümler çok iyi iki yilliklar çok kötü böyle cahilce bir düşüncesi var ve bunu diyen kişi babam lise mezunu mütahit sizce haklı mı
Güncellemeler
+1 yıl
Keşke gerçekten eğitimli bilgili bir ailem olsaydı beni yönlendirebilir babam kulaktan dolma şeylerle yaşayan biri ve ona göre onun dışındaki herkes beyinsiz ve birsey bilmiyor
2 yıllık universite kazandım ve babam aşşağıladı sizce haklı mı?
Cevapla