Üniversite okudum BİM'de çalışıyorum tanıdıklar hdp boşa okumuşsun diyor çok üzülüyorum. Ne hale geldik biz?

4 yıllık uluslararası ilişkiler mezunuyum. İyi ortalamayla bitirdim dilimde var ama bölümün iş olanağı yok. Artık her bölüm mü böyle! Tanıdık geldi bugün kasada canımı sıktı gitti. Sonra bi bakıyorum 70 lerinde amca a 101 de çalışıyor felan. Hayır iş olanağı da yok iş ilanlarında hep satış danışmanı aranıyor. Bıktım bimden de aşırı liyakatsiz ortam var. lise nezunuu ıq su iki haneli akrabam babası sayesinde belediyeye girdi ben hala bi kariyer çabasındayım. Zorbalamayın yorumda tavsiye verin verebilirseniz.
Üniversite okudum BİM'de çalışıyorum tanıdıklar hdp boşa okumuşsun diyor çok üzülüyorum. Ne hale geldik biz?
Cevapla