Eşim, arkadaşım beni bara davet ettiği için onunla arkadaşlığımı bitirmemi istiyor. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Üniversiteden bir arkadaşım vardı. Çok az görüşürdük şehir dışındaydı. Gelmiş beni aradı. Buluşalım dedik. Mesaj atmış akşam sürtmeye bara gidelim diye onun üslubu biraz çatlak kötü değil bende eşimin öyle bir ortamda olması beni rahatsız ederdi ben de bu yüzden gelemem istersen bir yerde yemek yiyelim bir cafede canlı müzik dinleriz. Dedim eşim mesajı görmüş barı görünce seni Bara davet eden arkadaşın olamaz bitir dedi bende arkadaşımı kendim seçerim ben zaten reddettim dedim siz ne düşünüyorsunuz

Eşim, arkadaşım beni bara davet ettiği için onunla arkadaşlığımı bitirmemi istiyor. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla