Arkadaşlar eşimle baya konuşmamayi düşünüyorum sizde abartirmiyim?

1,5 yaşinda çocuk var söz verdik birbirimize daha kavga yok başirmak yok o çok sinirli bağriyo çok sinirlenince neyse 2 haftadir çok iyiz bağirti yok. Ama az önce süpürgenin pilini takmak istedi çocuk için oyuncak cocuk ağlamaya başladi huysuluk yapti işte oyuncağini alinca neuse eşimde az sesli bir şekilde tamam tamam ne ağlayon dedi bende sessiz konuş dedim ben takiliyosım öyle dedi. Sonra süpürgeyi verirken al al aa desi çocuğa işte az sesliydi bende niye seslisin dedim az sessiz ol ya dedim o cocuk daha dedim eşimde bir şey dedi bende beyinsizmisin sen canım dedim sesli bir şekilde ama bağirmadiö oda sesli olmaya başladi neyse sonra bağirdi bağirmadim ben gibisinden bende bağrisim başriştik çocuk da ağladi az korktu ama 1 dkk bağriştik.. bana söz vermişti bağirmak yok diye saçma sapan neden bana beyinsiz diyorsun sesli sin sen falan dedi sonra ndeki çay bağirdağini az sert bir şekilde çeşmenin içine koydu. Çok sinirliyim bağirmasi gerekmiyordu…. Yanıma geldi 2 kez küstünmü diye sordu bende rahat birak beni şimdi dedim … konuşmayi düşünmüyorum yatakları ayırmayı düşünüyorum abartirmiyim
Arkadaşlar eşimle baya konuşmamayi düşünüyorum sizde abartirmiyim?
Cevapla