Kaynanam her şeyime karışıyor, ses çıkarmıyorum. Ne yapacağım?

Kayınvalidem le aramız iyi ama ben çok fazla iyi davranıyorum herşeyime karışır ama ses etmiyorum neyse eşim taksici babasıyla ortak gibi bisiy ortak demeyelim de babasinin çalışanı eşim günlük para alıyor yüz elli ikiyuz neyse işte ben bu olayı sevmiyorum tüm toplanan para babasinda birikiyor bizim evin kirasını harcını babası görüyor eşime dedimki kendi paranı kendin biriktirip öde sen babamla bizi ayırmak istiyorsun falan dedi daha da ses etmedim ben de çalışıyorum yuz versem kayinvalidem harcadığım paraya karisicak neyse işten çıkmama iki ay var bebek dolabı yaptiricaz kayinvalidem dioki kenarda biriktirdiğin para yokmu dolabı yaptıralım dolabı neden bana yüklüyor anlamıyorum eşimin yaptırması lazm ha ben yaptirirsam dolabım olucak yaptirmazsam yok eşime bilerek yüklemiyor çünkü para kendilerinden cikicak bende yaptirmicam aldığım aylık bana yetmiyor eşimden para almam yani kendi kazandigimi yiyorum kendime değil oda eşime çocuğuma eşime 4 tane kot aldım 1200₺ yeni doğacak bebeğe alıyorum ona gitti 3 4 parçaya bin beşyüz evin uhtiyaci oluyor aliyorum ya da dükkanda paraya ihtiyac oluyor harciyorum tersleyip atamadım ya siz olsanız napardiniz

Kaynanam her şeyime karışıyor, ses çıkarmıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla