Babaannemle bu sorunumuzu nasıl çözebilirim bilmiyorum?

Arkadaşlar merhaba. Benim anne babam ayrı ve ben yaklaşık 16 yıldır babaannem ile birlikte kalıyorum. Dedem yok biz kız kardeşim halam babaannem ve ben yaşadık hep. Halam evlendi gitti, kız kardeşim de keza öyle ben üniversite okumak çok istedi, sosyal hizmet lisans okudum ve bu yıl okulum bitti. Şimdi babaannem ile ikimiz tek yaşıyoruz. Yaşlılığa bağlı olarak evden çok gitmemi istemiyor, izin vermiyor. Bunun yanı sıra arkadaşlarımın da gelmesine sürekli laf ediyor. Ayda 1 yeter haftalık buluşma mı olur diyor. Her şeyime karışıyor, yaşlı diye kıyamıyorum ama ben de çok bunalıyorum. Yakında bu kısıtlamalar yüzünden sosyal çevrem de kalmayacak. Sana bir zararımız yok ki kızlarla odamda oturuyoruz dememe rağmen halen üzerime geliyor. Arkadaşlar burası benim evim ileride kendi evinde istediğini yaparsın diyor. Mesleğime yönelik iş bulsam diyorum ama tek bırakmaya da içim el vermiyor. Sizden bana bir çare bulmanızı rica ediyorum?
Babaannemle bu sorunumuzu nasıl çözebilirim bilmiyorum?
Cevapla