Kendimi taşındığım için kötü hissediyorum ne yapabilirim?

18 yaşındayım ve bugün temelli olarak kanadaya taşındım. Şu an uçaktayım ve 6,5 saat sonra torontoya ineceğim. 14 yaşımdan beri yurt dışında üniversite okumak hayalimdi ama bu son seçimlerden sonra tek çarem taşınmak oldu. Mecburdum çünkü ben başarılı akıllı bir öğrenciyim, bireyim. Bu ülkede insan yerine koyulmak istiyordum ama başımızdakiler buna izin vermedi ve kendimi türkiyeden başka yerde çok daha iyi yetiştirebileceğimi anladım. Asla pişman değilim ama içimde o korku ve sırf baskaları yüzünden ülkemi terk etme üzüntüsü var. Yani ister istemez uçakta ağladım bunları düşünüp. Kanadaya inince evim okulum hazır ama kimseyi tanımıyorum ve artık bu hayatta tek başımayım. Rahat bir hayat süreceğim ama tek başına olma konusu beni çok geriyor. Ne yapacağım? Nasıl bunu üstümden atabilirim?

Kendimi taşındığım için kötü hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla