Kafam çok karışık, aileme hamile olduğumu söyleyemiyorum. Ne yapabilirim?

7 aydır evliyim kaçarak evlendim ailemle Allah'a şükür aram iyi adetim gecikti ve hamile olduğumu ogrendim daha 19 yaşındayım bu sene 20 ye giricem

Benim 1 ablam var 3 senedir evli eşi tombiş diye çocukları olmuyor ve bende aileme hamile olduğumu soyleyemiyorum hem erken diyorlardı hem yaşın küçük diyorlardı günlük hap kullanmama rağmen hamile kaldım aileme ne diyicem nasıl yapcam bilmiyorum ablam üzülür mü ailem ne der kafam çok karışık

Kafam çok karışık, aileme hamile olduğumu söyleyemiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla