Çok yalnız hissediyorum, ne yapabilirim?

Çok yalnızım. Bir kaç arkadaşım var ama hep ben onlara yazıyorum bana yazmiyolar. Hep ben buluşmak istiyorum o zamanda hep işleri oluyo. En yakın arkadaşımla da küstüm çok üzgünüm ne yapabilirim. Elimden geldiğince arkadaş yapmaya çalışıyorum ama onlarlada aynı sehirde çıkmıyoruz. Ne yapabilirim yardım

Çok yalnız hissediyorum, ne yapabilirim?
Cevapla