Sevgilim fabrikada çalıştığı için çevrem bana yakıştırmıyor. Ne yapacağım?

birbirimizi çok seviyoruz 2 ay sonra allahın izniyle nişanımız var ben okudum ama o fabrikada çalışıyor diye ailem istemiyor arkadaşlarım yakıştırmıyor sürekli laf laf laf bıktım duymaması üzülmemesi için elimden geleni yapıyorum bir yerden sonra artık yoruldum insanlar çok acımasız ailem bile kimse mutluluğumu görmek istemiyor yok vasıfsız yok sen okudun davul bile dengi dengine hayatını yakarsın sürekli herkes bir yorum yapıyor yarın bir gün evlendiğimizde duyarsa bu tepkilerle karşılasırsa çok üzülecek napıcam bilmiyorum ona kıyamıyorum milletin ağzını kapatamıyorum ben seviyorum ben istiyorum diyorum yine laf yine laf :(

Sevgilim fabrikada çalıştığı için çevrem bana yakıştırmıyor. Ne yapacağım?
Cevapla