birbirimizi çok seviyoruz 2 ay sonra allahın izniyle nişanımız var ben okudum ama o fabrikada çalışıyor diye ailem istemiyor arkadaşlarım yakıştırmıyor sürekli laf laf laf bıktım duymaması üzülmemesi için elimden geleni yapıyorum bir yerden sonra artık yoruldum insanlar çok acımasız ailem bile kimse mutluluğumu görmek istemiyor yok vasıfsız yok sen okudun davul bile dengi dengine hayatını yakarsın sürekli herkes bir yorum yapıyor yarın bir gün evlendiğimizde duyarsa bu tepkilerle karşılasırsa çok üzülecek napıcam bilmiyorum ona kıyamıyorum milletin ağzını kapatamıyorum ben seviyorum ben istiyorum diyorum yine laf yine laf :(
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılİşçi olmak ayıp mı? yok mu çevrede hiç fabrika çalışanı? Hem sen seviyorsun ve sen evleneceksin kime ne, kulaklarını dışarıya karşı tıka çalışmak ayıp değil, adam kadın taciri olup çok parası olsa ama dışarıya ticaret yapıyorum dese daha mı iyi yani :)
04 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle haklısınızda işte artık insanın canı sıkılıyor herkes aynı tepkiyi verince
- +1 yıl
Anlıyorum haksız değilsiniz ama hayat sizin hayatınız sonuçta ve gerçekten iyi bir karaktere sahipse ne olursa olsun birbirinizin ardında durun derim. İşi daha iyi olan birinin karakteri de daha iyi olacak diye bir şey yok önce insanlık
Soran+1 yılçok tesekkür ederim yorumunuz için çok sağolun öyle de olucak inşallah
- +1 yıl
Rica ederim, dilerim bir ömür boyu mutlu mesut olursunuz 🙏🏻
En İyi Cevaplar
Öncelikle, kararınızı verirken sadece sevgilinizin fabrikada çalışması gibi bir faktöre değil, birbirinize olan sevginize ve uyumunuza odaklanmanız önemlidir. İnsanların yargılamaları bazen zorlayıcı olabilir, ancak sonunda mutlu olacağınız kararları kendiniz almalısınız.
Ailenizin ve arkadaşlarınızın sevgilinizin fabrikada çalışmasıyla ilgili endişelerini anlamak önemlidir. Ancak, bu endişelerinizi sevgilinizle konuşarak aşabilirsiniz. Belki de sevgilinizin gelecekte kariyer hedefleri var ve fabrikada çalışmak onun için bir geçiş noktasıdır. Onunla geleceğe yönelik planlarınızı paylaşabilir ve ailenizle ve arkadaşlarınızla bir araya gelerek kaygılarınızı açıkça ifade edebilirsiniz.
Ayrıca, insanların yargılamalarına maruz kalmak zor olsa da, sonunda sizin hayatınız ve mutluluğunuz söz konusu olduğunda, kendinize güvenmelisiniz. Sevgilinizle birbirinizi destekleyerek, birbirinize güvenerek ve birbirinizi anlayarak mutlu bir ilişki yürütebilirsiniz. Eğer sevgilinizin fabrikada çalışması konusunda endişeleriniz varsa, bu konuda birlikte çözümler üretebilirsiniz. Belki de sevgilinizin daha iyi bir iş bulması için birlikte çaba gösterebilirsiniz veya gelecekte farklı kariyer hedefleri için planlar yapabilirsiniz.
Sonuç olarak, insanların yargılamalarına rağmen mutlu bir ilişki sürdürmek mümkündür. Kendinize ve sevgilinize güvenerek, birbirinize destek olarak ve açık iletişim kurarak, bu zorlukların üstesinden gelebilirsiniz.10 Yorumla
+1 yılburada fabrikadamı çalışmak mesele yoksa eğitim düzeyi mi bence eğitim düzeyidir sen okumuşsun erkek okumamış seni anlamaz deniyor
Okumuş adamda fabrikada çalışabaliyor herkes g*tünün rahatına göre iş bulamadığı için mecburen hayat şartları geçinmek için çalışmak zorunda kalınıyor bende okudum giyim mağazasında çalışıyorum mesela napalım02 Yorumla
Soran+1 yılevet bir süre sonra çatışmazlıklar çıkar diyorlar daha neler neler işte ah ah ağızları da kapanmıyor moral bozmaktan başka
- +1 yıl
Ya şu var diyelim ki kavga ediyorsunuz bi konuda anlaşamıdınız o sinirle insan bazen ağzından çıkanları bilmiyor sonradan pişman oluyor eğer ona sen okumamışsın ne anlarsın dersen o sinirle işte orada kopar
Büyük çatışmalarda tartışmalarda kendine bu konuda güvenebiliyorsan ne ala demek istedikleri budur aldığı kazandığı para değil mesele bi memur olup 15 bin kazanan biride var ama okumamış biri özel sektörde aylık 20 bin kazanan biride var burada bence tahsile bakılıyor anladığım kadarıyla
Aile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı. Önemli olan seni sevmesi evlenince sana ekmek getirecek mi bu yani
Onlara aç gözlü kesim
Zengin olsa emin ol tepeden görür aldatır.
Onunla evlenecek olan sensin, gerçek sevgi her zaman insanın karşısına çıkmıyor aşkına sahip çık.
Ve o ne dedi bu ne dedi takma.
Bende taktim zamanında şimdi herkes dediğini bir bir yaşıyor.
Teyzemler bana uzak şehirde yapamazsın demişlerdi şimdi bir tanesinin kızı yurt dışına evlendi.
Yani etme bulma dünyası01 Yorumla
Soran+1 yılçok haklısınız ben zaten seviyorum bırakmayacağım Allahın izniyle nişan olacak sadece işte fazla moralim bozuluyor takılıyorum inşallah düzelteceğim bu huyumu
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
32Cevap
+1 yılEmeğiyle çalışan biri daha ne istiyosun sonuçta geçinmek için çabası var demek ki sorumluluklarının farkında nerde çalışıyor olursa olsun. Dışardan laf söyleyenleri aldırma sanki onlar evleniyo. Bide laf söyleyenlerin eşlerinin mesleklerine bak derim herkes önce kendine baksın sonra başkasını eleştirsin.
05 Yorumla
Soran+1 yılLaubalilik olarak algılanmak asla istemem maalesef bunları söyleyen canımı sıkan herkes bir meslek sahibi okumuş başta annem öğretmen babam mali müşavir çevrem zaten keza öyle kimsenin ağzının payını veremiyorum dön kendinize bakın diye :(
- +1 yıl
Bence bunların hiçbir önemi yok bende hemşireyim bana hepp doktor yakıştırdılar ben ne yaptım gittim sevdiğimle evlendim ki kimseye laf düşmez ben sevdikten sonra kimse büyürken yanımda olmadı bi hayat kurarken de kimle olacağım nerde olacağım kimseyi ilgilendirmez bence yaşayacak olan benim ben böyle düşünüyorum senin kafan da bence gerçekten çok karışık sende böyle düşünüyosan bunun için kimse seni suçlayamaz ama biran önce bi karar vermelisin
Soran+1 yılherkes bir taraftan bir şey söylüyor kimse mutlu karşılamıyor karışıktan ziyade üzgünüm bu halde olunca
- +1 yıl
Haklısın insan sinir oluyo kafa karıştırıyolar istemsizce sevginizden eminseniz biyerde susarlar
- +1 yıl
Bi kaç yorumunu okudum ses etmiyecektim ama genel olarak ele alalım fabrikada çalışıyor demiştiniz aileniz istememiş vb evet bu büyük bir sorun degil ama sorun şöyle ömrünün çoğunda yalnızsın bu bir bir şey istersin ama diyemezsin beklersin eli müsait olsun diye ya da sende çalışırsın çoçuk olduktan sonra iş değişiyor aşk bir yere kadar kızım o çoçugun yaşantısı ihtiyaçları dar buğaz dar buğaz öyle bir yıpranıyosun ki sonra iş boşanmaya geliyor ve olan çoçuga oluyor otur sıkı düşün ince ele
Milletin ağzı torba değil, Nasrettin Hoca nın hikayesi gibi eşeğe nasıl binerlerse binsinler kulp bulunur. Seviyorsanız birbirinizi millete bakmayın. Ekmeğini kazanıyorsa helalinden, kişilik olarak uygunsa, ezik durmuyorsa, paspal değilse, ince düşünceli biriyse bırakma. Milleti takma.
02 Yorumla
Soran+1 yılseviyorum tabi ki bırakmayacağımda biraz düşünce alma soru sorma misali hoş burada da görüşler farklı olanda var
+1 yılMerhaba, paranın, statünün, kariyerin hiçbir önemi olmadığını, 11 milyon insanı etkileyen, lüks rezidanslarinin altında hayatını kaybeden nice statü sahibi insanların hayatlarını statü ve kariyerin guzellestiremedigini anlamayan insanlara bir şey anlatamazsin. Sen hayatını nasıl istiyorsan öyle sekillendir. Hataysa da, senin seçtiğin şey hata olsun, başkalarının seni yönlendirdiği şey değil. Pişman olacaksan kendi seciminden dolayı pişman ol, başkalarının isaret ettiklerinden dolayı değil.
02 Yorumla
Soran+1 yılçok tesekkür ederim yorumunuz için
- +1 yıl
Rica ederim.
+1 yılCiddi bir adım atmışsiniz madem, ben senin yerinde olsam ve biri evleneceğim adam hakkında bu şekilde konuşsaydı, bir daha o kişinin yüzüne bile bakmazdım, tepkin sert olsun. Bu sorun bir tek bizim Ülkede var sanırım, ya ne önemi var. Çevreni dinleme nişanlın helalinden alın teriyle parasını kazanıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılişin içinde anne baba olunca işte :(
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Para insanlıktan önemli olmuş yazık bu kafada yaşayan insanlara. İnandığın yoldan gitmeni tavsiye ederim bugün okumamış biri olsaydın karşı aile de aynı sözleri senin için deselerdi acaba ailen ne diyecekti..
02 Yorumla
Soran+1 yılİnanın diyecek birşeyim yok çok haklısınız
Takılma sen mutluysan elalemden sana ne. Ben de fabrikada çalışıyorum lise mezunuyum. Nişanlım da ünü mezunu. Başta bize se dediler ama düğün günü aldık
02 Yorumla
Soran+1 yılmutluluklar dilerimmmmm :) ne güzel maşallah
Birbirinizi gerçekten seviyorsanız çevrenizi umursama onların sizi ayırmasına veya size bir şey yapmasına izin vermeyin sadece ikiniz birlikte olun ve sevginiz onların yaptıklarına engel olsun.
02 Yorumla
Soran+1 yılinşallah kesinlikle çok sağolun çok güzel konuştunz
+1 yılAileni boş ver parası olup adam gibi mesleği olanla evlenip mutsuz olcağına git çocukla evlen. Senin hayatın ailende karışamaz başkasıda. Seviyorsan çocuğu bırakma sakın. Onu şu an bıraksan ve çocuk neden bıraktığını öğrense çok kötü olur düşünsene aynı şeyi o çocuk sana yapsa ne halde olurdun. Kimsenin ne bok söylediğini önemseme. En büyük sevgi ve aşk risk alınanlardır.
03 Yorumla
Soran+1 yılçok tesekkür ederim gercekten böyle desteğe morale ihtiyacım var çok sağolun
- +1 yıl
Bak dediğim gibi bu dünyaya bir kere geliyorsun. Sonradan pişman olursun keşke çevremdekileri dinlemeseydim diye. Aşkına sevgine sahip çık. Aileni çevreni boş ver onlar zamaanında sana dediklerini kendileri yapsaymış. Çok sinir oldum bu duruma. Ne olursa olsun bırakma çocuğu..
Soran+1 yılbırakmayacağım :)
Birincisi Allah büyük yazılır yanlış anlama okul olmuşsun ama yazmayı bilmiyorsun :) seviyorsan evlen geç kimsenin lafına bakma satatüsü yüksek biriyle evlensen belki daha konforlu bir yaşam süreceksin ama bu defa mutlu olamaya bilirsin bunuda düşün her şey para değil.
04 Yorumla
Soran+1 yılhızlı hızlı yazıyorum ne alaka yazmayı bilmemek ile teşekkür ederim yorumunuz için yine de
- +1 yıl
Satatü değil yalnız statü kendi de yazma bilse keşke.
Soran+1 yıl@AmorParaSiempre :D :D Ağzınıza sağlık
Fabrikaya göre değişir.
Bazı fabrikalar kamudan çok daha iyi maaş ödüyor. Fabrika denince akla kötü çalışma, asgari ücret geliyor ama çok iyi yerler de var.
01 Yorumla
Soran+1 yılçok şükür kendine yetiyor o konuda sıkıntımız yok ve benim için sorunda değil ikimiz çalışacağız yine sonuçta
Sen seviyorsan sana değer veriyorsun milleti boş ver milletin derdi bitmez ki her türlü yorum yaparlar
01 Yorumla
Soran+1 yılmaalesef ki öyle çok haklısınız
+1 yılEkmeğini alnının teriyle kazanıp sen daha eşi değilken bile sanada yardımda bulunabiliyorsq başkalarına el açmıyosa
baba parası ile cluplarda millete hava yapmıyorsa sorun yok
Kısacası erkek adamın eli nasır olur zevcesinin avuç içlerini pamuk gibi yumuşacık saklar ter kokar eşini misler gibi koksun diye neyse hadi ordan kime ne anlatıyorum00 Yorumla
+1 yılistemeyen aileye sormak lazım annen evlendiğinde bir kalıp sabundan başka neye gitmiş yatlar katlar karşılığında mı birbirine varmış
05 Yorumla- +1 yıl
Çok mantıklı
Soran+1 yılişte bende anlatabilsem keske ailem dahi olsa anlamak istemiyorlar
- +1 yıl
@Englishteacher00 öyle ama
- +1 yıl
Allah anlayışlı iyi insanlarla karşılaştırsın. Paradan daha önemli şeyi anlamak için illa başımıza bir olay mı gelmesi lazım anlamadım ki
Soran+1 yılAmin inşallah inşallah bilmiyorum inanın ki anlam veremiyorum
+1 yılStatü savaşları başlar evlenince. Sana kendini yettiremiyor gibi hisseder ve bunun sonuçları da ağır olur. Bu hiç sekmez. Ben diyim
00 Yorumla
+1 yılbu ülkedeki herkes birbirini kıskanıyor! kadınlar özellikle aşırı kıskanç
fesat01 Yorumla
Soran+1 yıl:( maalesf
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Cevrene bakmayacan sen istiyorsa evlencen kimseyi dinleme
01 Yorumla
Soran+1 yılpeki :)
Ailen istemiyorsa nasıl nişan olacak? Ama çevren haksız değil
06 Yorumla
Soran+1 yılben direttim istiyorum mecbur tamam demek zorunda kaldılar ama sürekli laf ediyorlar
Soran+1 yılhemşireyim aslında başarılı olamadım yapamadım tekrar okudum bankacıyım o da fabrikada forkliftci yani bu büyük bi fark mı bu derece üzecek kadar sizce
Soran+1 yıl:( :(
- Aile & Toplum konusunda 709 cevap paylaştı.
+1 yılBeni kuzenimde okudu hakime oldu kocası ilk okul mezunu ne var bunda insanları sınıflarına ayıran kişilerden nefret ediyorum. Tam tersi olmuş olsaydı gıkları çıkmazı 😒
04 Yorumla
Soran+1 yılİşte öyle olan kimse yok bizim ailede herkes okuduğu için dilleri uzun tabi kendi annem babamda olsa görüşleri bana uymuyo üzüyor annem öğretmen mesela babam mali müşavir herşeyin okumak eğitimden geçtiğini savunuyorlar
- +1 yıl
Benim dayım da öyle dayım almanca öğretmeni aynı zamanda okulun müdürü yengem de öğretmen kız da okuyup hakime oldu ama en nihayetinde dayım istesede istemesede kuzenim evlendi
Soran+1 yılmutlular mı şu an peki
- +1 yıl
Valla bilmiyorum ben uzun zamandır görüşmüyorum en son bildiğim kuzenim görevde çocuklara babası bakıcılık yapıyo pek fazla görüşen yok zaten
+1 yılSevgi varsa , gerisi dayanışma ile olur. İkiniz beraber kazanırsınız. Kimse durdugu yerde kalmaz. Bugun çok kazananın yarının fakiri olabileceği gibi tersi de olabilir. Okumak diplomadan ibaret de değildir.
01 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel dediniz keske ailem ve çevremde sizin gibi düşünse
+1 yılailen haklı el çocuğu için ailene karşı gelme geçinemeyince ağlarsın sonra
00 Yorumla
+1 yılTakma kafana
Evlendikten sonra çok sık görüşmezsiniz zaten.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılboş ver cevrenı onlar kızlarını acuna versın öyle söyle
01 Yorumla
Soran+1 yılpeki :D
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYa sanki tıp falanmı okudun işte cahil toplum en basit bölüme bile ayyyy okumuş muamelesi yaparlar
04 Yorumla
Soran+1 yılBana neden kızıyorsunuz bende sizinle aynı görüşteyim :)
Cevap sahibi+1 yılHayır size kızmıyorum cahil topluma kızıyorum şu an fabrika işçileri ile atanması olmayan bölümleri kıyaslarsak fabrika işçileri sigortalı askeri ücrete çalışıyorlar peki atanamayan memurlar daha az maaşa ücretli çalışıyorlar yani şimdi burada ne farkı var ikisinin
Cevap sahibi+1 yılEğer siz seviyorsanız sizi mutlu ediyorsa pişman etmicekse hiç kimseyi takmayın nerden belli birgün onunda durumunun iyi olmicağı
Soran+1 yılkesinlikle ama bu toplum böyle insanlar kutuplaşma o kadar çok ki başta kendi ailem mesela bir türkü tutturmuşlar gidiyorlar sabaha kadar konuşssam da fikir görüş değişmiyor haliyle üzüyor insanı
Gizli Üye(25-29)+1 yılFabrikada hamalda çalışıyor operatörde yazılımcı da ne iş yapıyor sevgilin?
03 Yorumla
Soran+1 yılforkliftci
Cevap sahibi+1 yılOoo onda ne göbek vardır günde en az 11 bardak çay içer :D hiç çay yapma sen :D
Soran+1 yılHayır yok Ne alaka ya :D
Kimsenin yorum yapmasına izin vermezsen olay çözülür bazı konularda insanın kırmızı çizgisinin olması gerekiyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılben çok kafama takılıyorum :(
Bırakın artık şu sınıflandırma işini mutlu olacağına inanıyorsanız çalıştığı bir işide varsa nedir bu sınıf ayrımcılığı
02 Yorumla
Soran+1 yılşu an maalesef genel olarak böyle büyük bir sorun var insanlarda başta benim ailem mesela :(
+1 yılÇalışmak ayıp mı napicam nasıl bir soru Allah aşkına sanane diceksin çevrene asıl ben sana yakıştırıyorum bu cümleyi diceksin
01 Yorumla- +1 yıl
Yakıştırmiyorum*
Seni ÇİĞERCİYE götürebiliyorsa kimsenin haddi değil bu konuyla ilgili bir şey söylemek ona göre cevap ver çevrene 😎
00 Yorumla
+1 yılYanlış anlama da bu devirde her şey para aşk sevgi bitiyor zamanla şu an aşık olabilirsin ama mantıklı kararlar ver mantığını daha çok dinle
00 Yorumla
+1 yılNisanimiz var diyon ailem istemiyor diyon acaba hangisi doğru
06 Yorumla
Soran+1 yılevet mecbur tamam demek zorunda kaldılar ben istedim diye olucakta inşallah
- +1 yıl
E ozaman sorun yok ama yarın başına Bi hal geldiğinde annen ben demiştim derse hiç şaşırma derim
Soran+1 yıltakdir ilahi ne diyeyim inşallah gelmez
- +1 yıl
İnşallah mutlu ol bi ömür boyu
Soran+1 yılsağolun amin inşallah hepimiz mutlu olalım
- +1 yıl
Teşekkür ederim canım benim
+1 yılSen cevabını versen keserler seslerini aslında. Gerektiğinde kaba ol bence
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin gibi harika bir sevgilisi olduğu için çok şanslı bence, sen yanında oldukça bu laflar onu üzmez. Yani umarım öyle olur
00 YorumlaO fabrikada çalışıyor siz ne iş yapıyorsunuz
03 Yorumla
Soran+1 yılAslında hemşireydim pek başarılı olamadım yapamadım sonra tekrar okudum bankacıyım şu an
+1 yılİşin zor. Hadi hayırlısı...
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin
Sen de fabrikada çalışmaya başla.
01 Yorumla
Soran+1 yılpeki :D
Zor valla cevre de kolay degismiyor zor zor
02 Yorumla
Soran+1 yılöyle maalesef ki :(
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s +1 yılSen ne iş yapıyorsun ki
01 Yorumla
Soran+1 yılAslında hemşireydim pek başarılı olamadım yapamadım sonra tekrar okudum bankacıyım şu an
Aile & Toplum konusunda 591 cevap paylaştı. Çevreni değiştir.
02 Yorumla
Soran+1 yılkeske kolay mümkün olsa :D
+1 yılInsan olsun o onemli ne is yaptigi degil
01 Yorumla
Soran+1 yılkesinlikle
+1 yılHangi bölümü bitirdin ona göre yorum yapacağım
012 Yorumla- +1 yıl
Tıp bitirmiş
Soran+1 yılBankacıyım
Soran+1 yılhemşireydim aslında çok zorlandım yapamadım zar zor bitirdim başarısızlık olunca istemedim o mesleği yapmayı tekrar okudum bu sefer
- +1 yıl
Yaw Allah aşkına doktor avukat olsan tamam haklısın diyicem de banka ne ya bence tam birbirinizs göresinix sjckvkck @Memoo00007 dimi Memo abi sjvj
Soran+1 yıl@Memoo00007 dalga gececek olan sizin için ne şu an
- +1 yıl
Englishteacher ile aramızda ki bir muhabbet bu sen karışma çık sorudan
Soran+1 yılsaçmalıyorsunuz yorumunuz için yine de tesekkürler
- +1 yıl
Ne alaka hamalda olsa evlenebilirler gerçek sevgi budur. Sizin kafa yapınız çıkar ilişkisi ve uzun sürmez boş yapmayın
- +1 yıl
Boş yapma bu görüş english teacherin
Soran+1 yıl@Memoo00007 off siz artık bir susun yorum yapmayın ya
Soran+1 yıl@black_hyperion Kesinlikle
- +1 yıl
Sanane kızım Sanane
+1 yılİstediklerimi aldığım zaman kalbim ağrıyor
00 YorumlaAnne baba sözü dinle 🤗
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen yakıştırıyorsan tamamdır
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTakma kafana boş ver sen istediğini yap
00 Yorumla
+1 yılne olacak çokmu zenginsin
02 Yorumla
Soran+1 yılmesele zengin fakir değil ki kardeşim :(
- +1 yıl
kendini bilmesi değer vermesi fikir uyuşması
yaz dizisi değil miydi bu ya :D
04 Yorumla- +1 yıl
Zengin kız fakir oğlan 😄
Soran+1 yıl:) :)
Soran+1 yıl@Kuşadali88 :)
- +1 yıl
😊
+1 yılne okudun
01 Yorumla
Soran+1 yılAslında hemşireydim pek başarılı olamadım yapamadım sonra tekrar okudum bankacıyım şu an
Çevreni değil kalbini dinleyeceksin
02 Yorumla
Soran+1 yılöyle de olucak oluyor :)
+1 yılKarekter önemli işi gücü değil
01 Yorumla
Soran+1 yılçok haklısınız
+1 yılHuzurlu olmaya bakin bunlar boş şeylerr
01 Yorumla
Soran+1 yılinşallah
Takma kafana
00 Yorumla
+1 yılYaklaşmazss yaklaşmasin
00 YorumlaÇevreni değiştireceksin.
00 Yorumla
+1 yılSeviyorsaniz takmayin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılayrıl ıstemıyorsan
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılBaşkasını bul
00 Yorumla
+1 yılSorun sende
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden ki
- +1 yıl
Milletin dediklerine kulak asman
Soran+1 yılben genel olarak herşeyi çok takan bir insanım :(
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sevgilim fabrikada çalıştığı için çevrem bana yakıştırmıyor. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer