Liseden beri bir arkadaşım var , yakindik ancak evlendikten sonra hal hareket ve tavırları çok değişti. Başta mutsuzum çok da gerekli değilmiş diye kadın zamanla iyi ki evlenmisim, kocam da kocam.. ay sen niye evlenmiyorsun moduna girdi... yapmak istediklerimi, hedeflerimi anlatırken dinlemedi bile göz devirerek baktı, full telefonuyla oynadı.. hatta benim ciddi bir rahatsizligim vardı kendisine de bahsetmiştim..
Üzerinden aylar geçmesine rağmen ne aradı ne sordu, Dün beni arıyor bende açmadım. Seçim sonucunun dedikodusunu yapacak çevresi tutmadığı bir partiden olunca konuşacak kimseyi bulamadi beni arıyor. Ben de açmadım. Tiksiniyorum insanlardan ya su güne kadar 2 arkadaşla gelmistim onları da hayatimdan resetledim
Yenilere yer açılsın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Isim var diyerek
Cevao verme