Kaynanam sürekli bizle olmak istiyor, ben de gitmeyip kızımı yolluyorum ama yeterli gelmiyor. Ne yapacağız?

Yani bizden daha ne bekliyor ki kaynanam? Kizimi yolluyorum sevsin diye kendim cok gitmek istemiyorum cok az gidiyorum. Ama kaynanam sürekli kocama bizi sevmiyor diyor. Kocamda gelip bana sinir oluyor ailemi istemeyen benide istemesin diyor. Bende restimi cektim 4 gun oluyor. Ya degiseceksin ya da ben seni istemiyorum bosalmis dedim. Siz ne dusunuyorsunuz?
Kaynanam sürekli bizle olmak istiyor, ben de gitmeyip kızımı yolluyorum ama yeterli gelmiyor. Ne yapacağız?
Cevapla