Teyzem benden izinsiz dua kitabımı almış, yaptığı hoş mu sizce?

Bize geldj kaldi , ve kahvaltiyi hemen yapti cikti , sonrasinda bana mesaj atti kitabini aldim diye , ben de sinir oldum niye habersiz aliyor benden dedjm asjri sinir oldum sizce kim hakli , annem de diyor iki kilo altinin olsa donup bakmam diyor teyzemi tutuyor sonra da diyor evet haklisin

Teyzem benden izinsiz dua kitabımı almış, yaptığı hoş mu sizce?
Cevapla