Yolda yürürken tanınadığım yaşlı bir teyze bana nazar duası okudu. Çok mutlu oldum. Sizin de başınıza geliyor mu?

Yolda yürürken yaşlı teyze selam verdi gülümsedim bende ona selam verdim. Ellerini ver dedi. Salat selam okudu. Nazar duası okudu. Bende onun elini öptüm teşekkür ettim. Çok duygulandım. Hiç tanımadığım ilk kez gördüğüm biriydi.
Geçen gün havaalanında gece yorgun bitkin havaş otobüsü beklerken de hiç tanımadığım nur yüzlü diyebileceğim bir kız yavaşca yanıma gelip gözlerime bakıp "Dua edin dualara icabet var gerçek anlamda" dedi ve gitti. Hiç tanımadığım biri. Bazen bunları işaret gibi görüyorum. Peki siz? Hiç yaşıyormusunuz?
Yolda yürürken tanınadığım yaşlı bir teyze bana nazar duası okudu. Çok mutlu oldum. Sizin de başınıza geliyor mu?
Cevapla