Yalnızlığına bu kadar aşık bir insan daha var mıdır?

28 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, çünkü kimseye baglanamiyorum. 1 hafta konuşsam öbür hafta sıkılıp güle güle diyorum.

Arkadaşım çok çok az onlarla da 6 ayda 1 yüz yüze görüşüp 1 kahve içiyorum o kadar. Yeterli geliyor. Kimisi markete bile tek gidemez. Tiyatro, konser, sinema, alışveriş, il dışı.. Her yere tek gidiyorum. Biri biraz fazla üzerime düşse höff git burdan diyorum (icimden) , ilgilenmiyorum yazmıyorum çağırıyorum..

Sanki Allah beni Yalnızlığın Temsilcisi olarak yaratmış 😀 hep kendine sorumlusun sen kızım bir 7 yaşındaki bir de 70 yaşındaki haline karşı.. başka kimseye karşı da sorumlu değilsin, dik yürü, duruşun çakalları ürkütüyor diyorum afsgwhq😌😀

Yalnızlığına bu kadar aşık bir insan daha var mıdır?
Cevapla