28 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, çünkü kimseye baglanamiyorum. 1 hafta konuşsam öbür hafta sıkılıp güle güle diyorum.
Arkadaşım çok çok az onlarla da 6 ayda 1 yüz yüze görüşüp 1 kahve içiyorum o kadar. Yeterli geliyor. Kimisi markete bile tek gidemez. Tiyatro, konser, sinema, alışveriş, il dışı.. Her yere tek gidiyorum. Biri biraz fazla üzerime düşse höff git burdan diyorum (icimden) , ilgilenmiyorum yazmıyorum çağırıyorum..
Sanki Allah beni Yalnızlığın Temsilcisi olarak yaratmış 😀 hep kendine sorumlusun sen kızım bir 7 yaşındaki bir de 70 yaşındaki haline karşı.. başka kimseye karşı da sorumlu değilsin, dik yürü, duruşun çakalları ürkütüyor diyorum afsgwhq😌😀
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer