Çok çaresiz hissediyorum kendimi ne yapmalıyım?

Ben panik atak hastasıyım arkadaşlar evden çıkamıyorum kötü olaylar yaşadım sürekli evdeyim annem ve kardeşim var yanımda babasız büyüdüm hep bir sevgi bekledım olmadı 10 senelık sevdıgım gitti başkasıyla evlendı beni aldattı annemi çok sevıyorum ama annem sürekli benim arkamdan konuşuyor hiç memnun edemıyorum onu sürekli beni insanlara küçük düşürüyor iki yüzlü insanlarla benden habersiz buluşup benle alakalı konusuyor ben ne yapsam yaranamıyorum evde ek iş yapıo kirasını ödüyorum herseyıne koşuyorum ama beni sevmıyor sanki mecburıyet ya da kullanılıyormusum gibi hissetiriyor evden cıkıp gıtmek istiyorum ama bırakıp gitmekde istemiyorum hergun aglıyor üzülüyorum kendi arabam var arabamla bile gezerken beni yanında ıstemdıklerı oluyor tek başıma yaşayayım diyorum nasıl yapcagım bilmiyorum çok mutsuzum siz olsanız napardınız hiç yaranamıyorsanız mutsuzsanız
Çok çaresiz hissediyorum kendimi ne yapmalıyım?
Cevapla