Sevgilim beni oyalıyor mu yoksa ben mi çok üsteliyorum?

Meraba arkadaslar,

sevgilimle 2 senedir tanisiyoruz 6 aydir birlikteyiz ve ciddi düsündügümüzü bastan belirttik. Son 2 aydir iliskimiz limoni. Yani artik ciddi adimlar ailelerin bilmesini istiyorum ve en sonunda ablama senden bahsettim dedi. Ama hic bu konular hakkinda konusmiyor soriyorum kisa kisa cevaplar veriyor hic umrunda degil gibime geliyor. bunu sürekli dile getiriyorum fakat öyle degil diyor. Ben simdi nasil sorsam veya ne desem anlarim gercekten benden bahsettimi yoksa sadece konuyu kapatim diyemi bana söyledim dedi.

Yardimci olursaniz sevinirim

Sevgilim beni oyalıyor mu yoksa ben mi çok üsteliyorum?
Cevapla