AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
332Cevap
Mümkünse az konuşması, saçlarının uzun olması ve tatlı gülüşü.
Gözlerinden Kalbindeki İyiliği Görüyorum ve Değişmesini Hiç İstemiyorum.
o zaman inşallah hep böyle kalır :)
İnşallah Çünkü Gözlerinde Kayboluyorum Çıkmakta İçimden Gelmiyor Aslında :)
ne güzel kaybetmeyin bunu :)
En Büyük Çabam O Zaten Kaybetmekten Korkuyorum Kaybedersem Hayatın İçinde Kaybolur Savrulur Giderim Bir Dalga Misali
:) :) :) :) :)
tayt desem :))) tabi bu işin şakası ama onlara en çok yakışan şey ağır başlılık, mütevazi tavırlar, hanımlığı...
bir kadına yakışan ellerini tutan adam gibi adamdır.
Çocuksu olmaları bence.. İnsanın alıp sevesi, koruyası, öpesi geliyor.. :)
Şarap gül ve güzel slow bir şarkı ve dans boyle bir ortamda...
Topuklu ayakkabı evlenince bile evin her köşesinde giysin eşim...
Aynen çok doğru bencede
evlenecek kadına =AHLAK- Mutlu son için = BEDEN (herkese istediği gibi davranılmalı )
Tanidigim ilk gunki gibi kalmalari en cok yakisacaktir sanirim :)
kadın dediğin uzun saçlı olacak
ince belli olacak
duruşunda asalet olacak
beyaz gerdanı olacak
düzgün türkçe konuşacak
uzar gider..
Oturmasını kalkmasını ve nerde ne yapılmasını gerektiğini bilip en iyi şekilde yapan kızlar bir başka olur insan aşık olmadan edemez
Hep bende kalsın hep. masum kalsın. Vr hiçbir değişmesin. Aldatirsam serefsizim.
inşAllah hep istediğin gibi kalsın.
Olsa da kalsa :)
:))
Sesleri... sesleri bizimkiler gibi olsaydı hiç çekilmezdi :D
iyi tespit :D
:D :D
Kadın gibi davranması ve vücut olarak yıllara yenik düşmemesi
o Allahın emri illaki herkes yıllara yenik düşüyor :)
Allah" ın emri tamam ama kendini koyuvermeyecek...
:):)
Gerçek aşkı bulup mutlu olması.
evet bu kadına gerçekten yakışıyor
Bencede
birinicisi yukarı bakan topuz artık kızlar nediyolar bu modele bilmiyorum ama :). Bide güldüğünde gözlerine yansıyanlar varya ")" şunun uçlarını yere yatırın o şekil işte :D
gülümsemek tabi ki, çoğu bir bakışımızdan etkilenmiyo mu
Fetiş duygular beslemiyorum, ama bazi kizlara şu topuklu ayakkabilar acayip derecede yakisiyor.
:D hayret
@Bilinmeyenşahıs Neye hayret :D
Topukluyu yakıştırmana hayret :D
@Bilinmeyenşahıs Yakişan giysin, yeni doğmuş ceylan gibi yürüyen kizlar giymesin :D
Yalnız senin çevredeki kızlar pek giyemez malum orman hayatı zor olur koşmak falan :D
@Bilinmeyenşahıs Evcilleşecek kadinim :D
Ahahaha :D bak buna iyi güldüm :D
Az konuşan kizlar hep ilgimi çekmiştir bide sade giyinenler
Yüreğindeki masumiyeti her şeye rağmen canlı tutması ^_^
ben at topuzu yapan kızları cok seviyorum müthiş hoşuma gidiyor
Namus. Temiz kalpliligin masum oluşu. Utangaçligi. Saygilar.
Tatlı dilli hoşgörülü olması düşünceli olması derim:)))
sevgiyle bakışı ve hayatta erkeğine bir evlat vermesi.
makyajsız bır yuz uzun sıyaz gıydıklerı pardesu gıbı bır kıyafet veeeee türban :DD
ferace deniyor uzun siyah şeye :))
bılmıyorum yanı artık neyse hayalımda öyle bırısı ıle evlenmek var :D inşAllah
inşAllah:))
cok buyuk bır eksıklık sezdım :DDD içide guzel olsun ben nasılsam oda ole olsun :D
Bence bir erkek kız arkadaşını şımartınca ve ya ona bir hediye alınca onun yüzünde ki mutluluk hiç değişmemeli
çocukların ve kadınların kahkahaları hayatımızdan hiç eksik olmasın...
inşAllah :)
gerçekten hayata renk katıyorsunuz... katlanızmazdı sizsiz
günümüzde şiddet olayları bu kadar yaygınken konuya ne kadar güzel bir yaklaşım :) teşekkürler :)
Elbette olur. Sadece bilinçlenmek gerek. Cahillikten bahsetmiyorum
kesinlikle :)
umarım sen öyle biri ile karşılaşmazsınız
inşAllah, umarım hiç bir hemcinsim karşılaşmaz :)
o kadarı için birşey diyemeyeceğim, bazı insanlar (kadını erkeği fark etmez) hak ediyor
yok ya şiddeti kimse hak etmez bence yanlış yapıyorsa onun cezasını biz veremeyiz. şiddetin her türlüsüne karşıyım üzülüyorum duyunca. insan olarak öfkemizi kontrol etmeliyiz. :)
Senin ütopyanda bende yaşamak isterdim :D
:D:D
herneyse saygılı birisin herkese cevap yazmaya çabalıyorsun, seni uğraştırmayım. daha sonra uygun olursan görüşürüz
teşekkürler yorum için de :)
hanımefendi duruşu en çok yakışandır ne olursa olsun bu tavrını bozmasını istemem. tabi özel durumlarda bunu göz ardı edebilirim :)
Gözleri ve Gülüşü <3 :)
#HangimizSevmedikツ
:) :) :)
bir kadının Ojesi ona tam yakısıyosa tamamdır benim icin
mini etek ve külotlu çorap, kızları çok seksi gösteriyo,
Siyah cerceveli gozluge bitiyom.
Sigara ve makyaja hayirr
Güzel ses tonu edepi oluşu tesettür beyaz ten siyah düz saçlar falan evde saçlarıyla oynarım :)
Güçlü olması, karşısına çıkan şeylere en iyi ve en sağlıklı şekilde karşı koyabilmesi..
Gülerek gözlerimin içine bakılması hiçbir şeye değişmem bunu.
Kahkaha atması yakışmıyor diyorlar birde.
şimdi bunlar millete şişecem kendimi beğendirecem diye kılıktan kılıga girerler
Sevdiceğimin o güzel sesi ve gülüşü değişmesin yeter. Yemişim diğer bayanları. Banane onlardan :)
Kibarlik, zariflik, terbiyeli konusma ve hareketler
her kadın da olması gereken davranışlar : :)
Evet olmasi gereken davranislar ama maalesef her kadin böyle degil :)
olmasını umuyoruz :)
Evet :)
Kızlara her şey yakışıyor ama yakıştırmasını bilene
ne yakışır bilmiyorum ama bazılarına gülmek çok yakışıyor :)
utangaç olmasını çok isterim o şekil daha da çekici oluyor.
Hanımefendilik, ağır başlılık, yerine göre de şımarıklık. :))
Yemek yapmaları ama özenerek severek :) o güzel ellerinin arasında bir tabak sana uzatması sen yerken bak turşuda ye tuzu azmı demesi mesela :))))
sen baya aşçı istiyorsun :D
Eee aç ayı oynamaz dimi :)))
hanım olmaları..
tabiki bazıları için genel bir kavram diil.
Biz ne yaparsak yapalim zaten yaranamiyoruz size :)
Kırmızı ruj hele öpüştükten sonra dudağındakini silmek için yaptığı o mimikler ;d
Gozlerime bakarak en ufagindan bir tebessum yeterli bence :)
Topuklu ayakkabi rugan canta saclar daginik topuz saten bir ceket
Hay allahım ya herkes gider mersine sen gidersin tersine :) komiksin
Niyeki
Mini eteği unuttun ama ya
Topuklu ayakkabı çok Seksi duruyor yakisanın ayağında tabi... uzun bacaklar ve ince bilekler...
Masumluk ve agirbaslilik tabi dogustan masum olmali
İç güzelliği deyişmesini, istemediğiniz bence dış sürekli deyişken dir
Maksimum 37 numara olan, bakımlı, ojeli güzel ayaklar :)
Hanımefendilik ağır başlılık oturmasını kalkmasını bilmesi
O nefes alıp vermesi , ciğerlerin çalışması motorun çıkardığı ses o köpürtmesi anlayamazsın :(
Namuslu olsun etek giymesin utangaç olsun tatlı oldun güzel nerde ne yapacagini bilsin
Yanaklarının kızarması.
Bence anne olmak. :))
bakışları ve gülüşleri ^_^
güldüğü zaman gamzerinde çukur olması :)
Ben en çok suskunlugu yakıştırıyorum. Hep sussunlar.