Babasını yeni kaybetmiş biriyle nasıl konuşulur 😞?

Arkadaşım 3 gün önce babasını kaybetti ve ben daha dün öğrendim. Aklıma klişe baş sağlığı dilemeleri, çok üzüldüm gibi şeyler söylemek dışında bir şey gelmiyor ama kendimi onun yerine koyuyorum bunları demek hiçbir işe yaramaz. Bu yüzden ona bana kendini ne zaman iyi hissedersen istediğin zaman yazabilirsin dedim. Bugün de sadece günaydın yazdım birkaç saat önce günaydın sana da yazmış bugün nasılsın yazdım mesajı daha görmemiş şimdi çok üzülüyorum arkadaşıma 😢😢
Babasını yeni kaybetmiş biriyle nasıl konuşulur 😞?
Cevapla