Şeriat iyi bir şeyse neden IŞİD ve Talibanı beğenmiyorsunız?

Suud vahabiliğini de ekleyelim bunlara. Şimdi "gerçek İslâm o değil" diyecekler çıkacaktır elbet. Ama "gerçek İslâm" dediğinizi bunlar uyguluyor. Onların din alimlerinden daha iyi mi biliyorsunuz?

Ha bazı farklar var tabii. Bunlar Sünnet'in Hanbeli kolundandır, bizim millet daha çok Hanefidir. Ama emin olun çok önemsiz farkları vardır.

Peki, şeriat-severlere sorum, Taliban ya da IŞİD hükmü altında yaşamak ister misiniz?
Yok abi kalsın, laikliğin ölüsü bile iyi
Evet, Ortaçağda yaşamayı kim istemez, sakallar, burkalar, falan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Şeriat iyi bir şeyse neden IŞİD ve Talibanı beğenmiyorsunız?
Cevapla