Telefonum yok, herhangi bir eksikliği olur mu?

21 yaşımdayım. 1 yıldır kendi telefonum yok, uzun zamandır bozuk ve yeni alacakta durumum yok. Zaten 1 yıldır sosyal medya da kullanmıyordum. Yaşadığım yerde küçük olduğu ve pek insan olmadığı için arkadaşım yok. Eksikliğini hisseder miyim bunların?

Telefonum yok, herhangi bir eksikliği olur mu?
Cevapla