AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
haksız değilsin ama bu da zaten pek demokrasi sayılmaz.
Biraz daha sabret seni Suriye'ye yolluyayim zaten göndereceğimiz çok insan var arada kaynarsin 😂
Boş boş konuşma
Ve neden bana Suriyeli muamelesi yapiyorsun
Ne demek istediğimi anlamayıp boş cevap verme
İçinden devrimci çıktı demekki böyle bir yorum gelmesi gerekirmiş sana 🤣
Amacın ne?
Valla evet demokrasi zeki eğitimli toplumlar için güzel yobaz eğitimzsiz toplumlarda tam bir facia örnek ortadoğunun hemen hemen hepsi
Bazı düşünceleri her yerde konuşmamak gerek yanlış olabilir yanlış anlaşılabilir dikkat et
Bana saltanatı savunuyorsun muamelesi yapıldı fakat ona da karşıyım ve bu sinirimi bozdu
Ben de senin gibi düşünüyorum her ülke demokrasiye uygun değil ama bunu heryerde söylemiyorum çok tepki çeker hatta emniyetin kulağına giderse iyice batarsin
Suç mu
Emin değilim ama suç sanırım mecliste 'egemenlik kayıtsız şartsız milletindir ' ibaresi var sonuçta
Peki şu an bana bir şey olur mu
Haha yok
şu an beni de yaktın zaten 🥴
Korkuttun ya 😅
Sjsj
Polis kapını çalarsa açma sakın 🫡
Sjdkdk
Padişah mı istiyorsun yani
Ona da karşı olduğumu cevaplarda belirttim
Saltanata teokrasiye falan karıştım ben
Karşıyım *
Nasıl bir rejim istediğini tam anlayamadım. Japonya’da demokrasi var ama lise mezunu olmayanlar oy kullanamıyor. Sen bunun gibi bir şey mi istiyorsun
Aynen öyle
Peki liseyi bitiremeyen ama otodidaktik olan insanlar ne olacak? Bir manken dağdaki çobanla benim oyum bir mi demişti sende aynısını söylüyorsun şu an.
Senin o dediğini uygularsak da ilk dediğime çıkıyor. Öyle insanlar elbette vardır ama çok az
Onları düşünerek hareket etmemeliyiz
Peki sen bu sözlerinle ne kadar cahilce davranın farkında mısın? Okumuş o kadar cahil tanıyorum ki hepside benzer lakırdılar ediyor. Ancak hiçbiri cahil olduğunu kabul etmiyor. Sen onlara yobaz diyeceksin onlar sana dinsiz veya terör yanlısı diyecek. Ama çifçisinden aşçısına doktorundan avukatına kadar bu topraklarda aynı derdi sıkıntıyı çekiyor. Okuyanıda okumayanıda analitik düşünüp seçim yapmıyor. Seçimleriniz sadece inançlarınıza dayalı. Şayet bu söylediklerim doğru olmasaydı. Fransa’da soykırım 1968 e Amerika’da ırkçılık 1950 e ve Çin’de Uygur Türklerine eziyet 2023 te hala devam etmezdi. Neyse yani karşındakini hakir görme.
İnsanları eğitmek ve belli eğitimden geçmiş insanlara oy kullandırmak lazım yoksa üç beş kişiyi düşünerek hareket ederlerse o ülke zaten biter halk aptal olursa hükumette aptalı kolay kandırır gerekirse ülkenin parasını yer ülkeyi batırır halk aç kalır ama aptal olduğu için anlayamaz ve yine onu seçer mesela. Bu bir örnekti.
Sence halk aptal olduğu için mi Erdoğan’a oy veriyor bence hayır. Halk tayibin karşısında güçlü bir rakip olmadığı için ona oy veriyor. Ayrıca yapıcam dediği herşeyi yaptığı için. Tayip zeki adam kendine güçlü düşman zayıf rakip yaratıyor. Bilmem hatırlar mısın deniz Baykal varken tayini öyle sallıyordu ki nerdeyse tayip gidecekti. Takipte kaset kaset davasına onu yolladı. Eğer insanlar hükümeti değiştirmek istiyorsa önce muhalefeti değiştirecek. Bu şekilde Tayyip ölene dek kazanır
Günümüz Türk siyasetini karıştırma bizim ülke ayrı konu
Erdoğan'dan bahsetmiyorum
Hmmm doğru. Yeni bir sistem getir. Bir devrim yap
Ben bizim ulke hakkında konuşmuyorum beyefendi
sonuna kadar hak ediyon
Neden bu arada ben saltanatı teokrasoyi vs savunmuyorum onlara da karşıyım
Teokrasi*
Neye karşı olduğunu anlamadım sansürlenmiş?
Ben demokrasiye karşıyım çünkü aptal çoğunluktaysa onun dediği olur fakat bana saltanatı savunuyorsun muamelesi yapılıyor ama ben onu da savunmuyorum
Anladım ama bir söz vardır "demokrasi bir gün sana da lazım olur" diye bence sen bu sözü bir araştır enine boyuna
Bunu dediğine göre anlamamışsın ahaha
Anlamadığım bir şey yok demokrasiye karışım ediyorsun bitti
Ablacığım Allah aşkına mantıklı düşünerek anlayarak cevap ver ben saltanatı vs savunmuyorum burada aynen bitte
Ne olursa ülke biter anlamadım
Aptal çoğunluktaysa ve o ülkede demokrasi varsa biter çünkü aptalım dediği olur
Aptalin*
Dusuncen gerçekten saçma. Ama hani bu düşüncede demokrasiye karşı gelmek biraz aptalca geldi bana
Saçma bir tarafı yok fakt anlamamış olabilirsin
Fakat*
Aynen anlamadım
Tamam
neyse konuşmicam
Konuş lütfen ben saltanatı teokraisiyi vs savunmuyorum bu arada
genelin nasıl olduğuna bakmayın lütfen demokrasi bize tanınmış en büyük haktır buna karşı olmak düzene değil kölelik sistemine yol açar.
Demokrasi her ülkede uygulanamaz yoksa o ülke batar bir ülkenin geleceğini aptal vır çoğunluk belirleyemez
Ya da toplumdaki aptalların sayısı azaltuomalidir
Azaltılmalıdır*
maalesef aptallar hiçbir şekilde eğitilemez ve yok edilemez. demokrasiye karşısınız peki sizce nasıl olmalı, merak ettim gerçekten?
Japonya'daki gibi bir sistem uygulanmasının tarafındayım ben
Belli bir eğitimden geçmiş insanalr oy kullanmalıdır
ikimizde neyden bahsettiğimizi biliyoruz ama söylemeye korkuyoruz resmen 🤦🏼♀️. haklısınız ama emin olun bunlar eğitimini alsa bile akıllanmazlar tek çare gençlere odaklanmak, büyükler hakkın rahmetine kavuşuyor küçüklerde büyüyor ama bu büyüyenler yeni nesil ve çok şükür her şeyin farkındalar (farkındayız). hep beraber halledeceğiz buna inanıyorum, cahillerle olan savaşı kaybetmeyeceğiz, bu yüzden demokrasiye ihtiyacımız var yeni nesilin aklı başında ve gözü açık her şeyi görüyor.
Benim korkmamınn sebebi zamanında her şeyimi babamın üstüne yapmıştık ve babam devlet memuru bir şey olursa babama olan olur diye😂
😅😅 ay Allah'ım ya. umarım hayırlısı olur hepimiz hakkında <3