Demokrasiye karşı gelen gitsin?

Valla şeriat isteyen Afganistan'a, demokrasi karşıtı olan demokrasinin olmadığı ülkelere gitsin abi. Ulan ne kolay oturduğunuz yerden sallamak... Demokrasi olmayınca kim niye düşünsün seni? Buyur git Afganistan orada... Demokrasi en iyi sistem, halkı ihmal edecek bir hareketin bile senin görevinden edilmene sebep teşkil ediyor. Koyun musun sen güdüleceksin? Şu internet çağında bile halen 4 eşlilik, köle ve cariyelik, tecavüzün serbest bırakılması, eşini dilediğin gibi dövmek... Bunları isteyenler var yahu şu bilim çağında... Ama bunları isteyenlerden ziyade bunları bilmeden sistem güzellemesi yapanlar öfkelendiriyor beni. Özellikle kadınlar😂 Merak ediyorum çok eşlilik erkek inisiyatifine bırakılmışken, bunlar bir şeriat ülkesinde eşlerinin başka kadınlar almasına nasıl tepki verecekti?

Demokrasiye karşı gelen gitsin?
Cevapla