Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar zırvalamanın manası yok. Demokrasi= çoğunluğun oyu değil.
Meselenin AKP ile de alakası yok. Dediklerimi anlamadan dinlemeden saldırmayın. Bir okuyun sonra fikir beyan edin.
Meselenin AKP ile de alakası yok. Dediklerimi anlamadan dinlemeden saldırmayın. Bir okuyun sonra fikir beyan edin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
En büyük sorun Cehalettir şimdi Demokrasi diyoruz da kaç kişi Demokrasinin tam manası ile nerde ortaya çıktığını ne olduğunu biliyor
Halen çoğunluğunun oyunun =demokrasi olduğunu sanan andavallar var.
Şu an da Parlamenter Demokrasi var zaten Gerçek Demokrasi Yunanistan'ın Atina Şehrinde uygulanmıştır zaten Demokrasi'de Yunanca bir kelimedir Yunanistan'da ortaya çıkmıştır
Yani...
Bir de bugün diktatörler de çoğunluğun oyu ile seçiliyor.
Kitleler zehirlenince çoğunluğun oyunun ne önemi var?
Sparta için Diktatörlük denir ama Demokrasi ile yönetilen Atina Şehir Devleti tarihe geçecek şu sözleri söyledi Güçlü olan Güçsüz olanı ezer
Kim yönetiyor ona bakmak lazım oy için ülkeye herkesi dolduracak kadar çaresiz
Aynen öyle.
Ayrıca halen demokrasinin çoğunluğun oyu olduğunu zanneden insanlar var. Bu da ayrı komedi...
Herşeyin bir zamanı ve sonu var ne yapıp etseler de değişim bir gün olacak yapılan her şey gün güzüne çıkacak ama halâ bazı şeyleri göremeyen insanlar olacağına eminim
Eğer demokrasi olsaydı halkın verdiği oyları ciddiye alıp verileri açıklarlardı kaybettiğini görünce girişleri durdurmazlardı ne olursa olsun bütün sonuçları göstermek zorundalar ama hep aynı tiyatro
Umarım🙏🏻
Diktatörler de halk desteği almıştı. Çoğunluğun oyunu almak bir şey ifade etmiyor kitleler yanlış bilgilendirildikten sonra...
Tabiki. Net oy çalındı zaten
Kaybeden hep halk oldu
Kaybettikleri sandıkları 15 kere saydırıp sonucun değişeceğini düşünmeleri aslında bu sonuçla ilgili değil insanlarla alay etmek bezdirmek
Aşağılıklar...
Eğer sayıma devam etselerdi %49 dan daha altına düşecekti ama kabullenemediklerinden 2. Ye ertelediler bide %49 da kutlama yapan kitlesi var anlamalarını bekleyemezsin 🤣🤣🤦♀️
Türkiye'de demokrasi olduğuna inanan var mı 🤣
Var😅😅
Bu ülkede demokrasi bir daha gelmez
Diyorsun