Yöneticilere hakkımı helal etmiyorum, gerçekten şaka gibi değil mi?

Türkiye'yi yönetenlere hakkımı helal etmiyorum... 2018'den beri herkese vatandaşlık dağıttılar ve şimdi öyle bir duruma geldi ki ülkenin kaderini yabancılar belirliyor. 1 gün Türkiye'de yaşamamış tonla insanın vatandaşlığı var. 1 kelime Türkçe bilmeyen insanlar oy kullanıyor. Gerçekten şaka gibi değil mi? Acı verici...

Yöneticilere hakkımı helal etmiyorum, gerçekten şaka gibi değil mi?
Yöneticilere hakkımı helal etmiyorum, gerçekten şaka gibi değil mi?
Cevapla