AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Gönlünden ne geçiyorsa onu yap ya, idareli harcarsan geçinirsin nereye kadar onların yanında yaşayacaksın
Bende evlenmeyi çok istedim olmadımı olmuyor şimdu ayrı eve çıkıcam kendi evine mutlaka çık bu tecrübe herşeye değer
Aile gibisi yok ya ailen ile kal ya da evlen başka seçenek yok bence
değil mi? Bu herkes için geçerli
Sen bilirsin ama kalırsan bedel olarak akıl sağlığından olursun
İmkanın varsa çık Zira aile ile belli yaştan sonra aynı evde yaşanmıyor
En iyisi evlen bence.
Ayrı ev tutmak çok mantıklı değil. Pahalı..
tabikide onların evlensene falan demelerini dinleme geç evine rahat rahat eğlen gez toz
Ev arkadaşı arayanlar felan var yani aileyle yaşamak yaş büyüdükçe zorlasiyo
Elin cocukları kızları ile yasamak kolay oluyorda can kan bağı olan aile ile yasamak neden zor oluyor
Onlara bisey diyebilirsin ama ailene diyenlmezsin
@29292882ss elin çocukları ve kızları sana karışamaz ama ailen karışır.
Iste adalet iste feraset ajskwkksc
Bence direk 20 den sonra ayaklarının üzerinde durmaya baslamakisin
Ohaa sen ben misin birde Ankaralı ama ben atandım başka şehire burdada kurtuluş yok ablamlayim 🤣
Ablam olsa neyse benim kız kardeşim de yok
Senin meslek ne hocam
Tıbbi sekreterim 😄
Olsa neki anlasamiyosun ki hic bir sekildee
Ablanla mi anlasamiyorsun
Eveett 🫡
O da kötüymüş kanka yani peki iş yeri nasıl ben iş yerindekileri de sevmiyorum beni Ankara 'da tutmak için de bir neden yok belli bir arkadaş kitlem yok guvenebilecegim eis yerinde mutsuzum yani bilmiyorum bu da bir risk gitsem belki daha kötüsü ile karsolacagim bilemiyorum kafam allak bullak psikologa mi gitsem hiç iyi hissetmiyorum
Ben Ankarayi özlüyorum evimi ki izmirdeyim herkesin bayildiği yerr aile evi candir heleki asosyal bi insansan 27 yasinda pek bisey bekleme gitsen dahada boşluğa düşceksinn
Öyle mi diyorsun asosyalim evvt
Yani yapamazsin cok cevren iyi bir gelirin olcak bak ben memurum ben bile cesaret edemiyorum
Ben de memurum ,😀
Boşluğa düşme konusunda haklısin olanilir
Ailenin yaninami atandin disariyi niye yazmadin
Yazdım zaten ama başa Ankara 'yı yazdım öyle olunca geldi
Keske bende yapsaydim 😔ailecevi candir yaa
Evde kalmışınla sen bu yaşa kadar evlenmesiysen
Kalalım kardeş herkes evlenmek zorunda mı?
Evlenmeyeni dışarı mı atıyorlar sizde
Hayır ben kendim sıkıldım sadece
Yanlız yaşamak zor olabilir senin için
Ama artık bunaldım hayatımın her dönemi aynı aynı aynı sıkıldım artık
Hangi kenttesin
Ankara
Güzel şehir.
Heyecan arama bence otur oturduğun yere
Eğer iş hayatın yolundaysa, evet.
Senin hayatın senin kararın hanım efendi 👏
çıksan daha güzel olmaz mı ahsjsh
26yım bu zamana kadar çıkmadığıma pişmanım.
26 mı? Emin misin
Bu tiple ümitsizsin bence şimdiden ev bak
İmkanınız var ise çıkın.
Aynen kendi ayaklarin üstünde dur
Abi sizin kiralardan haberiniz mi yok
Saçmalama.. takıl evlerinde
20 bin gelirin yoksa ayrı eve çıkma bence
otuzundan sonra ayrı eve çıkman daha saçma
ben çıkmak istiyorum ama ailem istemiyor
Nereye kadar mantık biraz da macera
Çıkabilecek maddi imkanın var yani
Geçinebilirsen çık bacım.
Sen bütün eşyaları yeni alma.
Evlenirsin arkdasim 30 da gitti sen çok evlik dusunuyonmu
Ailen le yaşamak batıyor herhalde
Bana da öyle geldi yapacağıni yapamıyor belli ki 👹
Aynen rahat rahat erkekleri eve almak varken ne yapsin aileyi
Pardon da namusunu düşünmeyen biriyse aileyi terkeder ailesinin yüzünü öne egecekse zaten baba ya da anne evden atar ne halin varsa gör diye ama kız evladına sahip çıkmak zorundayız bir anne baba olarak umarım sizde bir gün evlenirsin ve bu durumlar başıniza gelirse ki gelsin de istemem o zaman ne demek istediğimi çok iyi anlarsınız
Cocukken yetistirmek te anne babanin gorevi nasil yetistirirse oyle buyur kimse kusura bakmasin
Şımartmak yerine bilincli bir sekilde yetistirmek lagzim
Goruyoruz bunlari cocuk ne annesini taniyor ne babasini biraz korkacak
Bide evlenirsen diyorsun evlenilecek kiz kalmadi zaten ne edep kalmis ne namus
Hangi ara bu hale geldik yanimizdaki kizi kiskanirdik simdi mini etek giymis tayt giymis takmis kocasini da koluna heryeri meydanda herkes bakiyor neymis cagdas ulkede yasiyoruz batsin boyle cagdaslik
kesinlikle çıkmalısın imkanın varsa tabi
kız sen hemşiresin herseyi yaparsın
Yok be kanka yapamam valla vazgeçtim zaten sanırım ayrı eve çıkarsam çok boşluğa düşerim ve artı masraf gerek yok
aynen öyle çıkma yani gerek yok bence evlenince çıkarsın zaten
Ama böyle de çok yalnızım valla
arkadaşların yok mu
Beraber biriyle çık daha mantıklı
#Hükümdar
Hauat pahali nereye gidiyon
Bekar evleri = fûhuş yuvaları.
Ne alaka
Sen kalmışsın çok belli oluyor tipinden maymun
Ewt çok fuhuş yaptım yavru çokta zevkliydi tadı damağımda kaldı 😘
Çık bence. Çünkü lafları tek yeter.
geç bile
bunun yasla alakası yok aıleyle kalmak zulum
Çıkabilirsin bence
Bence denemelisin tecrübe bu da
Hayır
Evlen
yani, yoksa rahat rahat eve erkek atamazsın 😅
zorr
Çık gel İzmir'e her zaman aileden ayrı olmak güzel
Çıkmalısin
sana kalmis
Gerek yok ya
30dan once ayri eve cik evliligi dusunursun sonra
Çık aileyle yaşanmaz
Yani tercih meselesi
Çık.
Kafana göre
Çıkma evlenince çık
sevgili yap daha mutlu olursun
Evet güzel olur
Sana kalmış
Evlen
Cık tabi.