Nişan bozulunca ayakkabıma kadar her şeyi geri istediler, vermek zorunda mıyım?

eski nişanlımla yarı yarıya ödedik ayakkabıyı yani ona aldırmadım, yine de biz aldık geri vermelisin her şeyi diyorlar.
asla büyük kutlama istemedim, zorla büyük nişan yaptırdılar.
gösterişten kaçınırım hep karşı tarafı düşünerek adim attım. kimseyi maddi manevi zora sokmak istemedim.

borç aldım 5.000€ Nisan yaptım, simdi aldıkları 600€luk altınları geri istiyorlar. bende ona 600€luk saat ve kolye almıştım, ayni hesaba gelmiyor mu?
madem öyle sizde benim 5.000€mu geri verin dedim, o kadar harcama yapmadın diyorlar.

bütün ödemeleri yazmıştım kenara, her şey ortada. bunlar niye böyle acımasız ya?

Nişan bozulunca ayakkabıma kadar her şeyi geri istediler, vermek zorunda mıyım?
Cevapla