Yıllar sonra yolda karşılaşırsak selamlaştığımız kişiler düğününe çağırıyor hediye için değil mi? Siz olsanız gider miydiniz?

Herkese çeyrek taktım hiçbiri gelmez artık gitmeyeceğim evlendikten sonra görüşmüyorlar bile zavallılar
Yıllar sonra yolda karşılaşırsak selamlaştığımız kişiler düğününe çağırıyor hediye için değil mi? Siz olsanız gider miydiniz?
Cevapla