Telefonuna tek bir mesaj gelmeyen ve üzülenler?

Var mı? Gelin toplaşıp ağlayalım 😂 saka maka cidden çok yalnızım be. Ne sevgilim oldu şimdiye kadar ne arkadaşım var gel hadi diyen ne param var. Hayati izledikce üzülüyorum ve uzaklaşmak istiyorum herşeyden...
Telefonuna tek bir mesaj gelmeyen ve üzülenler?
Cevapla