Elinden telefon düşmeyen insanlara sinir oluyor musunuz?

Elinden telefon düşmeyen insanlara sinir oluyor musunuz?
Şimdi belki bana diyeceksiniz ki sende bu telefon sayesinde orada soru soruyorsun biraz saçma olmuş diyebilirsiniz, Elbette bu telefonu hepimiz kullanıyoruz ama öyle insanlar tanıyorum ki elinden 5 dakika bile düşürmez, karşısındaki insan konuşurken duymayan, dünyadan kopup giden insanlardan bahsediyorum nedir arkadaş bu telefon manyaklığı, yakın çevremde de var. Tamam ben de kullanıyorum ama en azından annemle babamla sohbet ederken bırakıyorum.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar burada anlatılmak istenen cep telefonu kullanmak değil ya da birilerine karışmak değil hayatınızda yanınızda bulunan insanları Yok sayarak insanlar sizinle iletişim kurarken elinizde telefonla ilgilenmemek çevrenizden kopuk olmak
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler teşekkür ederim
Elinden telefon düşmeyen insanlara sinir oluyor musunuz?
Cevapla