İzmir de yaşamak istiyordum. Ancak babam vefat edince annemle yaşıyorum.
Annem ile yaşarken kira masrafım yok.
Ama İzmir'e gidersem tonla masraf beni bekler.
Annem de bana küser.
Sizce ne yapmalıyım?
İzmir de yaşamak istiyordum. Ancak babam vefat edince annemle yaşıyorum.
Annem ile yaşarken kira masrafım yok.
Ama İzmir'e gidersem tonla masraf beni bekler.
Annem de bana küser.
Sizce ne yapmalıyım?
Anneni de al dostum evet elbette masrafların artar ama azalacak olan masrafların da olur ayrıca aile evini kiraya verme şansında olur. Yani annenle gittiğinde avantajların dezavantajlardan daha çok oluyor ama yine de bir kalem kağıt al eline annenle gidersen olacakları, gitmezsen olacaklar bir bir yaz. Hangisinin avantajı çoksa onda karar kıl😊
Yasiniz gercekten 36-45 arasi degildir diye tahmin ediyorum annem kuser dediginize gore. Gercekten o yastaysaniz annenizden ayri yasamaya baslamak icin gec bile kalmissiniz. Evlenseniz ne olacak? Her kadin kabul etmez evde kaynana. Ay ben oyle kadinla evlenmem demek kolay. Asik olursan oyle de bir evlenirsin ki. Baba vefat ettigi icin sanieim biraz da bu asiri baglilik. Basiniz sag olsun fakat annenize destek olmak istemeniz normal ama olene kadar onunla yasayamazsiniz ki. Yasamak istediginiz sehirde yasayin ki daha ozgur ve mutlu hissedebilin. Os de iyiyse kacirmayin İzmir cok guzel. Tek yasamak masrafli olsa da kafa daha cok rahat eder
Ben üö kere eve çıktım vs.
Anneme aşırı bağlılık değil... Ben bağlı değilim ama o bana çok bağlı
Ben de gelmedi... Çünkü evliliği şart koşuyor...
İş teklifini kabul etmek veya reddetmek kişisel bir karardır ancak annenizin yalnız kalacağı konusunda endişeliyseniz, işe gitmeden önce anneniz için bir bakım planı yapabilirsiniz. Ayrıca, annenizle düzenli olarak iletişim kurabilir ve onu ziyaret edebilirsiniz. İş ve aile arasında denge kurmak zor olabilir, ancak bu konuda karar vermek size kalmış.
Ev size ait anlaşılan anneni de al İzmir'e git şu an oturduğunuz evi kiraya verirsiniz ordan gelen kirayla İzmir'de oturduğunuz ebin kirasını verirsiniz. Sakın anneni yalnız bırakma çook pişman olursun. Yıldız Tilbe'nin de dediği gibi 2. bir dost edinebilirsin 2. bir ev alabilirsin ama 2. bir anneye sahip olamazsın
Cevap
9Cevap
Bence annen ile birlikte git İzmir'e
Bende annemle ilgilendim hep. durumum seninkinden daha agirdi. evlilik is falan hepsini askiya aldim.9 yil kanser tedavisi gordu annem. gecen yaz vefat etti. okadar alismisimki aksam saat 11 olunca saate bakiyorum annem merak etmesin yalniz kalmasin diye eve gideyim hemen diye saniyelik aklimdan gecio sonra annemin olmadigini hatirliyorum. anne bu bir erkegi dunyada karsiliksiz seven tek kadin annesidir. gidersende ihmal etme devamli yanina git. sonra cok vijdan azabi cekersin ne para ne mulk ne guzel kadinlar ne guzel sehirler tatiller yerini dolduramio. hicbisey eskisi gibi olmuo. vijdan azabi cok kotu insani uyutmuyor guldurmuyor yemek yedirmiyor
Kaç yaşına gelmişsin hala annen göbek bağını kesememiş anlaşılan hayat senin hayatın gerçi vicdani tarafı da var.. Pişman olmam diyorsan git ya da birlikte gidin
Herkes aynı şeyi yazmış haliyle onu da götür diye ama detayları siz biliyorsunuz ona göre bir karar verirsiniz kolay gelsin...
Mümkünse onuda götür.
yanliz gidip masraflar yüzünden bir kar olmuycaksa degermi diye tekrar düsün isi
ya anneyi de götür ya da hiç gitme
ama anneyi götüremeyeceksen sana trilyonlar da verseler asla anneni yalnız bırakma
İzmir seni belki rahata götürür ama annenin rızası cennete götürür seçim senin.
Knka nasıl girdin cümleye öyle.
Bende izmirdeyin mecburen annemden ayrı yani onun seçenek olarak gördüğü bana zulüm geliyor
Allah yardımcın olsun
Amin cümlemizin inşallah
Annenide yanına alabilirsin mesela, hem ayrılmamış olursunuz hem de masrafları kırışırsınız.
Anneni de alıp gelebilirsin. Hem yalnız kalmaz hem sana destek olur böylece sorununuz çözülür.
Evinizi kiraya verip annenle İzmir'e taşınabilirsin yalnız bırakmak istemiyorsan.
Evi kiraya ver, annenle beraber git. Kendi evin kirasıyla da oturduğun evin kirasını öde..
Bulunduğunuz evi kiraya verip gidebilirsiniz annenle
sonuçta elbette bi zaman sonra annenle bağını koparman gerekecek o yüzden yavaş yavaş alışır bence
Annenide alıp git İzmir'e ama önce tek git kendini toparla ev tut felan
anneni de al götür annen için de farklılık olur, farklılık iyidir ikiniz de iyi hissedersiniz
Yokmu başka akrabaları onlar kalsın
Yanlız kalabiliyor mu
Düzeni. bozulur
Kalbinin sesini dinle çok kararsız kalırsan istihareye başvur
Annenle birlikte İzmire gidin?
Anneni yanına almayı dene knk
Beraber gidin
Gelmez ki
Anneni de al yanına.
Anneni de yanına al.
Onu da al yanına
Annenle git
Annen götür
Kaç yaşında
Ananıda al git (RTE)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?