Esim nöbet günlerinde annesigilde kalmamı istiyor ben istemiyorum ne yapmalıyım?


8 aylık hamileyim. Esim gece nöbete gittiği zaman annesigilde kalmamı istiyor. Ben istemiyorum. Gerek yok diyorum. Aklım sende kalıyor, hamilesin Allah korusun bisey olur yanında biri olsun diyor ama ben rahat edemem başka yerde. Dün gece biraz sancim oldu bugün de olur diye annesigile bıraktı. Hiç rahat edemiyorum burada 🤦‍♀️
Esim nöbet günlerinde annesigilde kalmamı istiyor ben istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla