Benim en yakın arkadaşım genelde hep kız oldu çünkü hemcinsim ile anlaşamam konuştuğum da konuşacak konu bulamam çok sıkıcı olur sadece kuzenlerim erkekti onlarda çok iyi anlaşırdım ama onlarda eskide kaldı genelde kızlar ile daha iyi anlaşıyorum hayatım boyunca
Kafa farklı çalışıyo usta bir az önce bir kadının kornişten çıkan bir tane çıkan perde düğmesi için tartıştığını gördüm tartışan kişi uzatsa iş birbirini öldürmeye kadar giderdi öyle sinirliydi 😄 şunu da fark ettim kadınlar her zaman erkeklerin arkadaşlığında ki samimiyeti dostluğu kıskanıyolar 😎