Arkadaşlar sınav sonucum çok kötü geldi 2. Kez girdim üstelik çok da erteledim?

Hayata dair umudum bitti 28 yaşına umutsuz bir şekilde gireceğim sanırım ne evlilik oldu ne bir aşk ne de başka güzel bir şey biriktiremedim bu hayatta geriye baktığımda beni mutlu eden sadece ailem var kardeşlerim anne baba da çok değil

geriye görecek güzel günüm kalmadı diye düşünüyorum huzur ne birinin seni sevmesi sahiplenmesi ne ben bunları bilemeyeceğim galiba o nedenle de 15- yaşlarından beri belli sıklıkla aklımda dolaşan kendime kast etme fikirleri beni ele geçirecek gibi yapan insanlar çok cesaretli gelirdi böyle bir acıyı göze aldıkları için

Çok mu mantıksız sözlerim

Arkadaşlar sınav sonucum çok kötü geldi 2. Kez girdim üstelik çok da erteledim?
Cevapla