Hayata dair umudum bitti 28 yaşına umutsuz bir şekilde gireceğim sanırım ne evlilik oldu ne bir aşk ne de başka güzel bir şey biriktiremedim bu hayatta geriye baktığımda beni mutlu eden sadece ailem var kardeşlerim anne baba da çok değil
geriye görecek güzel günüm kalmadı diye düşünüyorum huzur ne birinin seni sevmesi sahiplenmesi ne ben bunları bilemeyeceğim galiba o nedenle de 15- yaşlarından beri belli sıklıkla aklımda dolaşan kendime kast etme fikirleri beni ele geçirecek gibi yapan insanlar çok cesaretli gelirdi böyle bir acıyı göze aldıkları için
Çok mu mantıksız sözlerim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Senin gibi insanlar da var, ben öyleyim mesela.
Hiç umudum yok şu an için ama intihar gibi çıkışlara basvurmuyorum.
Belki senin karşına güzel bir kapı çıkar hiç belli olmaz böyle kararlar verme bunları yapan insanlar yanlış yapanlardır zaten.
Öyle evet yol görememek en kötüsü uyuyamıyorum da şu an
Şunu deniyorum şu an ben, İngilizce ogrenmeye calisiyorum uygulamalardan. Bence sen de denemelisin mesela geçen senene bak, geçen sene baslasaydin şu an nerede olurdun? Bence çok daha iyi bir yerdeydin öğrenmis olup bir işe girmiş olurdun eminim.
Şimdi de böyle yap yaşın hala genç inan bana, bir kaç uygulama bul ve filmler diziler izleyerek geliştir bir sene sonra nerede olduğunu görüp işte diyeceksin ki iyi ki başlamışım.
Bence başlamalısın şu an ben sadece bunu yapabiliyorum başka çıkış yolu yok gibi.
Herkes bu sekilde yaşıyor sen neden yasayamiyorsun?
Herkes böyle mi gerçekten
Detayda yazdıklarımı okudun mu herkes böyle olamaz
Evet herkes böyle.
Bence sen kant al oku. Açılırsın gevsersin
Ama hayatı iyi gidenler var geride kalan ben oldum bütün arkadaşlarım kazandı iyi kötü durumları var ben durdum yerimde
İmmanuel kant? Hangi kitabı
Anlamıyorum üniversite mi okumadın. Bu mu sorun
Hayır hayır okudum ama baya uzun sürdü zamanında bitirdim de. Sonrasını erteledim
Bence abartıyorsun.
İşini bulabildin mi
İşim var ama geçen gitmedim keşke gitseydim diye pişman oldum şimdi de gideceğim ama istediğim yer olmadı hem de gereken performansı gösteremedim eskiden çok başarılı biriydim hani bu his böyle elden ayaktan düşmek nasıldır bilmem ama bir şeyi yapabilirken artık yapamamak gibi kendinden Nefret ediyor insan
Yalnız kaldım bir de kendi ortamımdan
Çok yalnız kaldım bu da nerdeyse delirmeme sebep oldu
Evet o kötü olabilir. Tek mi yasiyorsun sen de.
Yok hiç tek yaşamadım hayatımda zaten yaşamam da kendimden korkuyorum kendime zarar verirsem diye hiç yapmadım da aklıma geliyor yani
Dünyaya gelmesem de olurdu niye gelmişim bilmiyorum keşke sonlandırabilsek acı çekmek çok zor bataklıkla Gül açmıyor
Cok depresif kalmışsın yediğine içtiğine dikkat et bence vitamin kullan.
İyi yiyorum aslında kilo da aldım biraz d vitamini alabilirim ama
İyi yemek değil dengeli beslenmek lazim.
Sizin mesleğiniz bununla ilgili mi
Beslenmeyle mi? Hayir tabi ki önce temel şeyleri halletmek lazım ki yaşama enerjin olsun.
Size yazabilir miyim
Tabi ki rahat ol.
Aşabilirsin bunu