10 senedir doğum günümü yalnız geçiriyorum, bu normal mi?

26 yaşındayım, bi kaç arkadaşım ve ailem var ama kimse beni o gün umursamıyor. Bu normal bir durum mu?
10 senedir doğum günümü yalnız geçiriyorum, bu normal mi?
Cevapla