Doğum günümü kimse kutlamadı, bununla nasıl baş edebilirim?

Doğum günümü kimse kutlamadı giriyorum instaya benle aynı günde doğan çoğu kişinin kutlanıyor ve bunları izledikçe kendimi değersiz hissediyorum. Yalnızlık konusundada haddi hesabı yok neredeyse kimsem yok. Kendime nasıl çevre, arkadaş edinebilirim gerçekten son zamanlarda çok üzmeye başladı beni bu konu. Doğum günü umurumda bile değil tek istediğim benimle ilgilenen, beni umursayan insanların olması. Kendimi bu durumdan nasıl çıkarabilirim lise öğrencisiyim.

Doğum günümü kimse kutlamadı, bununla nasıl baş edebilirim?
Cevapla