İkisini demek istiyorum ama kadına daha fazla sorumluluk geliyor gibi.

Kadın
Erkek
İkiside
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkisini demek istiyorum ama kadına daha fazla sorumluluk geliyor gibi.

Kadın erkeği, erkek te kadını güzel severse, o evlilikte güzel ağırlarsa ikisi de güzel etkilenir. Evlilik hoş ve konforlu da olabilir ben inanıyorum yeter ki iki taraf ta uyumlu olsun.
İkisinide asla kötü anlamda etkilememeli. Hep fit, enerjik, heyecanlı kalınmalı ama işte buranın insanı galiba belli süreden sonra kendini salıyor
Cevap
11Cevap
Evliliğin etkileri, cinsiyete bağlı olarak farklılık gösterebilir ve bu konuda kesin bir cevap vermek zordur. Ancak, evliliğin kadın ve erkekler üzerinde farklı etkileri olabileceği birçok araştırma yapılmıştır. Bazı araştırmalar, evliliğin kadınlar için daha olumlu sonuçlar doğurduğunu göstermektedir. Örneğin, evli kadınların, bekâr kadınlara kıyasla daha yüksek bir yaşam kalitesine sahip olduğu ve daha uzun bir yaşam beklentisine sahip oldukları bulunmuştur. Ayrıca, evli kadınların genellikle daha fazla sosyal destek ağına sahip olduğu ve daha az yalnızlık hissettikleri gözlemlenmiştir.
Kadınlar iç güdüsel olarak evliliğe çok daha yatkın bence. Çocukluktan başlayan gelinlik meraki ve evcilik oyunları bilinçaltına gönderilen mesajlar kadını evliliğe daha fazla hazırlıyor. Ama erkekler bu duruma çok da aşina degil. İlk başlarda zorlanıyorlar. 5 yıldan sonra adapte olmaya başlıyorlar kabullenmeleri uzun sürüyor. Erkekleri daha fazla etkiliyor diye düşünüyorum ben...
Bu soru cok sacma olmus erkegi niye etkilesinki ! Soyadından vazgeçen kadın… gurbete gıden kadın. Aılesınden uzak olan kadın doğuran kılo alan kadın.. sabreden kadın her zaman ortak nokta bulması gereken kadım yemek temızlık Herseyı yapan kadın erkek calısıyor.. oh eve gelıyor yemek hazır tertemız ev.. umarım yeterince açıktır
Erkekler kilo alıyor, kadın hamile kalıyor. Sonra erkek spor salonuna gidirken kadın evde çocuk bakıyor, kilo almaya devam ediyor. Sonra erkek karısını beğenmeyip başkasına gidiyor
Bence evlilik sadık olan kadını ve sadık olan erkeği etkiliyor. Hele aileden çıkıp ilk ilişkisini evlendiği kişi ile yaşamışsa… 😎
Erkekleri daha baskın olarak etkiliyor sanki 😃 yine de kiminle evlendiğine göre değişir. Kimi var insanı güle çevirebiliyor
Erkeği etkiliyor ben evlenince kel olmayan erkek çok nadir gördüm 😂
ya ahsahshahsah :D çok komikti
Bence erkekler daha fazla etkileniyor. Hele ki aile evinden çıkıp evlenmişse vay haline
Evlenmeyiniz😂
Erkekleri çok kötü etkiliyor. İstemeden yapıyor hepsi
Erkek altın ev araba boşanınca nafaka bide malının yarısı gidebilir altınlarda
Erkeğini doldurabilen bir kadınsa kimseyi etkilemez
Bence en çok erkeği etkiliyor
İkisini de etkiliyor bence
İkisinde beli bi cinsiyet demek doğru olmaz
Kadını etkiliyor tabi ki her bakımdan
Kadın için zor 🔥
İki tarafı da 🥴
Her iki tarafıda etkiler bence.
İkiside
Kadın
İkisini de
Eşit olabilir ama erkek bi tık önde
2. de
Erkeği
Kadını tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?