Arkadaşlarımla buluşurken evden kahvemi, çayımı yanıma almak beni cimri mi yapar?

İstanbul'da tek yaşayan kira ödeyen ailesine destekte bulunan bir insanım, arkadaşlarımla neredeyse her gün zaman geçirmek durumunda kalıyorum. Alman usulü yapan kişiler de değiliz o an kimin canı isterse hesaba o el atar. Ben kimsenin parasını yemek istemediğim için ve hergun dışarıda para harcamak istemediğim için yemeğimi yer cayimi ya da kahvemi termosa koyar öyle bulusurum. İyice pinti biri olmuş diye dedikodular çıkmış, bu durum beni cimri mi yapar?
Arkadaşlarımla buluşurken evden kahvemi, çayımı yanıma almak beni cimri mi yapar?
Cevapla