Nişanlımdan başka arkadaşım yok tek dostum ve arkadaşım nişanlım. Çevremdekiler garipsiyor. Bu kötü bir şey mi?

Nişanlımdan başka arkadaşım yok tek dostum ve arkadaşım nişanlım. Çevremdekiler garipsiyor. Bu kötü bir şey mi?
Nişanlımdan başka arkadaşım yok tek dostum ve arkadaşım nişanlım. Çevremdekiler garipsiyor. Bu kötü bir şey mi?
Cevapla